Cooperatio – Pedagogická, školní a poradenská psychologie

Cooperatio – Pedagogická, školní a poradenská psychologie (2022, 2023)


ČLÁNEK V ČASOPISU

FROMBERGEROVÁ, Anna - LÍŠKOVÁ, Tereza. Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 6 (2), 63-79. ISSN 2533-7882.


FROMBERGEROVÁ, Anna - LICHOLETOVA, Kateřina. Nezapomínejme na duševní zdraví dětí a dospívajících: Škola jako bezpečné místo, kde péče o duševní zdraví není tabu. Učitelský měsíčník. 2023, 2023 (6), 22-23. ISSN 2694-9946.


FROMBERGEROVÁ, Anna - HERZIGOVÁ, Anna. Bezpečí ve škole a třídě jako nutnost (nejen) pro kvalitní vzdělávání. Učitelský měsíčník. 2023, 2023 (3), 19-20. ISSN 2694-9946.


FROMBERGEROVÁ, Anna. Kdo je školní psycholog?. Šance dětem [online]. 2022, 2022 (3.10.2022), ISSN 1805-8876.


FROMBERGEROVÁ, Anna. Jdeme do poradny. Šance dětem [online]. 2023, 2023 (30.3.2023), 1. ISSN 1805-8876.


FROMBERGEROVÁ, Anna - POKORNÁ, Veronika. FEUERSTEINOVA METODA INSTRUMENTÁLNÍHO OBOHACOVÁNÍ A JEJÍ VYUŽITÍ V PRAXI. E-psychologie. 2022, 16 (1), 71-85. ISSN 1802-8853. DOI 10.29364/epsy.436.


FROMBERGEROVÁ, Anna - PAVLAS MARTANOVÁ, Veronika. Podpůrná opatření ve vzdělávání – vliv navýšení časové dotace na výkon žáků se specifickými poruchami učení. E-psychologie. 2022, 16 (4), 27-42. ISSN 1802-8853. DOI 10.29364/epsy.454.


HAVLOVÁ, Lucie - ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Vliv formativního hodnocení na psychickou pohodu žáků střední školy - studie. Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích. 2023, 7 ([1]), 80-104. ISSN 2570-7612. DOI 10.58743/dap2023vol7no1.321.


KASPER, Tomáš - RÝDL, Karel - SMETÁČKOVÁ, Irena. Stále o „té reformě vzdělávání “– několik pohledů na současné proměny vzdělávání. Pedagogika. 2022, 72 (2), 153-156. ISSN 0031-3815.


KAŠČÁK, Ondrej - KOSTELECKÁ, Yvona - KOMÁRKOVÁ, Tereza...et al. Rodina jako substituce školy? K distribuci vzdělávací zodpovědnosti ve dvou vlnách pandemie covidu-19 v České republice. Sociologický časopis / Czech Sociological Review. 2022, 58 (5), 509-532. ISSN 0038-0288.


KRUCKÁ, Jana. Jazyk a násilí 3 formy násilí v komunikaci. Psychológia a patopsychológia dieťaťa. 2023, 57 (1), 55-63. ISSN 0555-5574.

KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 4 (1), 3-5. ISSN 2533-7882.


KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára - ŠMEJKALOVÁ, Martina. Language Awareness as a Prerequisite of Literacy Skills. Linguistics Beyond and Within [online]. 2022, 8 (2022), 114-132. ISSN 2450-5188. DOI 10.31743/lingbaw.14961.


KUCHARSKÁ, Anna. Diagnostika specifických poruch učení (nejen) v období koronavirové pandemie. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. 2022, 6 (2), 23-61. ISSN 2533-7882.


KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Editorial. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 6 (2), 3-5. ISSN 2533-7882.


KUCHARSKÁ, Anna - LAUFKOVÁ, Veronika - KADRNOŽKOVÁ, Monika...et al. Dobrovolnictví jako prostředek edukace v pomáhajících profesích. Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích. 2022, 6 (1), 6-26. ISSN 2570-7612.


KUCHARSKÁ, Anna. Reflexe stávajícího jako podnět pro změnu …. Pedagogika [online]. 2022, 72 (3), 341-346. ISSN 0031-3815. DOI 10.14712/23362189.2022.2298.


KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Editorial. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 6 (1), 3-5. ISSN 2533-7882.


MIROVSKÝ, Tomáš - ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Changes in Volunteer Preferences at Olympic Festivals Associated with the Covid-19 Disease Pandemic. Scientia et Societas. 2023, 19 (1), 3-18. ISSN 1801-7118.


NOVÁKOVÁ SCHÖFFELOVÁ, Miroslava - AL HABOUBI, Lucie. (Ne)úspěšné nastartování počátečního čtení : co děti potřebují a co se (ne)naučí v prvních týdnech?. Pedagogika. 2022, 72 (3), 347-364. ISSN 0031-3815. DOI 10.14712/23362189.2022.2111.


NOVÁKOVÁ SCHÖFFELOVÁ, Miroslava - SAICOVÁ ŘÍMALOVÁ, Lucie - MIKULAJOVÁ, Marína...et al. The Czech version of MAIN: adaptation, revision, pilot data from typically-developing and hearing-impaired children, and future steps. ZAS Papers in Linguistics. 2023, 2023 (65), 7-21. ISSN 1435-9588. DOI 10.21248/zaspil.65.2023.615.


RAUDENSKÁ, Jaroslava - ŠTEINEROVÁ, Veronika - VODIČKOVÁ, Šárka...et al. Arts Therapy and Its Implications in Chronic Pain Management: A Narrative Review. Pain and Therapy. 2023, E-PUB (, ), ISSN 2193-8237. DOI 10.1007/s40122-023-00542-w.


SMETÁČKOVÁ, Irena - MACHOVCOVÁ, Kateřina. Sexuální orientace a genderová identita ve školách. Školní poradenství v praxi. 2023, 10 (1), 2-4. ISSN 2336-3436.


SMETÁČKOVÁ, Irena. Funkce známkování na začátku školní docházky. Komenský. 2022, 147 (2), 18-23. ISSN 0323-0449.


SOTÁKOVÁ, Hana. Possibilities of using the GQ-ASC questionnaire for the screening of autism spectrum disorders in female university students. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 6 (3), 7-27. ISSN 2533-7882.


ŠTECH, Stanislav - SMETÁČKOVÁ, Irena. Teacher and parental views on inclusive education policy lending in the Czech Republic. European Journal of Education. 2023, 58 (2), 233-244. ISSN 0141-8211. DOI 10.1111/ejed.12557.


ŠTECH, Stanislav. Učitelská kvalifikace dnes - de-profesionalizace praxí?. Pedagogická orientace. 2023, 33 (1), 46-64. ISSN 1211-4669. DOI 10.5817/PedOr2023-1-46.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - MIGASOVÁ, Natalie. Teacher-Student Social Interaction as a Component of Student Achievement – An Analysis of Teacher Evaluation from the Students' Perspective. Studia z Teorii Wychowania. 2023, 2023 (, ), ISSN 2083-0998.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - SMETÁČKOVÁ, Irena. ACCURACY OF PUPILS ́ SELF-ASSESSMENT. EduPort [online]. 2022, 6 (2), 13-25. ISSN 2695-0936.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. A Project for the Support of the Well-being of University Students Based on an Analysis of the Stress Susceptibility of Students from Various Fields of Study. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. 2022, 6 (3), 29-46. ISSN 2533-7882.


TETOUROVÁ, Tereza - ZDEŇKOVÁ, Simona - SOTÁKOVÁ, Hana...et al. Role asistentů pedagoga při podpoře žáků s PAS navštěvujících běžné školy v oblasti rozvoje sociálních dovedností a sociálního začlenění. Speciální pedagogika. 2022, 32 (1–2), 93-108. ISSN 1211-2720.


URBAN, Kamila - URBAN, Marek. How can we measure metacognition in creative problem-solving? Standardization of the MCPS scale. Thinking Skills and Creativity. 2023, 49 (7 June 2023), 101345. ISSN 1871-1871. DOI 10.1016/j.tsc.2023.101345.


URBAN, Marek - URBAN, Kamila. Orientation Toward Intrinsic Motivation Mediates the Relationship Between Metacognition and Creativity. Journal of Creative Behavior. 2023, 57 (1), 6-16. ISSN 0022-0175. DOI 10.1002/jocb.558.


VARGOVA, Lenka - MIKULASKOVA, Gabriela - FEDAKOVA, Denisa...et al. Slovak parents' mental health and socioeconomic changes during the COVID-19 pandemic. Frontiers in Psychiatry [online]. 2022, 13 (August), 934293. ISSN 1664-0640. DOI 10.3389/fpsyt.2022.934293.


VĚTROVSKÁ ZEMÁNKOVÁ, Alžběta - MÁLKOVÁ, Gabriela. Stále aktuální otázka diagnostických markerů vývojové dysfázie. Československá psychologie. 2022, 66 (6), 602-614. ISSN 0009-062X. DOI 10.51561/cspsych.66.6.602.


ZVÍROTSKÝ, Michal. Specifika metody Schultzova autogenního tréninku - možné příčiny jejího nevyužitého potenciálu. Československá psychologie. 2023, LXVII (3-4), 230-236. ISSN 0009-062X. DOI 10.51561/cspsych.67.3-4.230.


DROBNÝ TISK, LETÁK

PRESSLEROVÁ, Pavla - ŠKVAŘIL, Václav - HÖNIGOVA, Sylva. Úzkost, obavy a tréma během vysokoškolského studia. Drobný tisk, leták. Praha, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana - VOZKOVÁ, Anna. Rozvíjení studijních kompetencí u studentů s poruchou autistického spektra. Drobný tisk, leták. Praha, 2022.


JINÝ VÝSLEDEK

DO VALLE MIRANDA, Luiz. Educação Online Significativa. Internetový zdroj. 2022.


PÍŠOVÁ, Martina. Technoference u rodičů dětí mladšího školního věku. Oponentský posudek. 2022.


RUDORFER, Lothar Filip - ZLATOŠ, Michal - KUBÍČKOVÁ, Anna ...et al. Doktorandský podcast 2: Zkušenosti doktorandů na konci studia a očekávání nových doktorandů. Jiný výsledek. 2022.


RUDORFER, Lothar Filip - KŘIVÁNKOVÁ, Anna. Doktorandský podcast 3: Psychické zdraví v Japonsku a péče o něj:odraz v populární kultuře. Rozhlasová přednáška. 2022.


RUDORFER, Lothar Filip. Oponentský posudek práce - Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy. Oponentský posudek. 2022.


ŠTECH, Stanislav. L’après-covid montre que la crise sanitaire ne peut pas servir d’alibi pour adopter les mesures hâtives, peu réfléchies et non discutées. Jiný výsledek. 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Bilingvní výchova - podcast Dnes.cz. Internetový zdroj. 2023.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Metodické a edukační materiály k seriálu TBH Česká televize - ČT Edu. Jiný výsledek. 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné dětí a pomoc učitele. Televizní vystoupení. 2023.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Edukační materiály ČT Edu Emoce (celoroční projekt). Jiný výsledek. 2023.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Metodické a edukační materiály k projektu Emil Zátopek Česká televize Edu. Necertifikovaná metodika. 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné děti s talentem. Televizní vystoupení. 2023.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné děti - pravidelná rubrika v pořadu Sama doma ČT. Televizní vystoupení. 2023.


KAPITOLA V KNIZE

KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára...et al. Czech dyslexia support system: from diagnostic-therapeutic to preventive intervention model. In:


ELBEHERI, Gad - SIANG, Lee. The Routledge International Handbook of Dyslexia in Education. 1st ed. Oxfordshire: Routledge, 2022, s. 55-63. Routledge International Handbooks of Education. ISBN 978-0-367-75448-8.


SMETÁČKOVÁ, Irena - VIKTOROVÁ, Ida...et al. Stres v učitelství optikou smíšeného výzkumu. In: POLÁKOVÁ VAŠATKOVÁ, Jana -


TŮMA, František. Inspirace pro výzkum: Nahlédnutí do metodologie pedagogiky. 1. Brno: MSD a Česká asociace pedagogického výzkumu, 2022, s. 122-137. 200. ISBN 978-80-7392-398-3.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Co-teaching and other pedagogical approaches to the prevention of burnout syndrom of beginning teachers. In: PITUŁA, Beata - KOWALSKI, Miroslaw. Co-Teaching – Everyday Life or Terra Incognita of Contemporary Education?. 1st ed. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht Verlage, 2022, s. 53-67. 1. ISBN 978-3-8471-1500-7.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta...et al. The importance of Life skills in undergraduate and lifelong teacher education in the 21st century. In: ADAMEC, Petr - ŚIMÁNĚ, Michal - MIŠKELOVÁ, Martina. Trends and Competencies in Vocational Education. 1st ed. London: Sciemcee Publishing London, 2022, s. 43-66. 1. ISBN 978-1-73993-782-9.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Quality of life of seniors in residential facilities during the Covid pandemic - 19. In: KOCHAN, Izabela - CZYKWIN, Elżbieta. Człowiek w przestrzeni życia społecznego. 1. Varšava: Wydawnictwo Naukowe ChAT, 2023, s. 131-148. ISBN 978-83-60273-78-4.


URBAN, Kamila. Role of Metacognition in Early Literacy Development. In: URBAN, Kamila. Development of Key Literacy Skills in Early Childhood Education. 1.. Berlin: Peter Lang, 2023, s. 83-99. ISBN 978-3-631-88646-5. DOI 10.3726/b20261.


KNIHA

BAŠTECKÁ, Bohumila - WOLF ČAPKOVÁ, Martina - DRAHOVZALOVÁ, Dominika. Metodické doporučení pro školy a školská zařízení Škola a neštěstí: Jsme připraveni!. 1. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2023, 79 s. ISBN 978-80-7616-178-8.


KUČEROVÁ, Olga - ŠPAČKOVÁ, Klára - KUCHARSKÁ, Anna...et al. Student se specifickými poruchami učení na vysoké škole - otázky a odpovědi. 1. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, 31 s.


KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna - KUČEROVÁ, Olga...et al. Distanční/online poradenství v podpoře studentů vysokých škol. 1. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, 102 s. ISBN 978-80-7603-354-2.


KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga - PRESSLEROVÁ, Pavla...et al. Školní poradenské služby. 1. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, 90 s. ISBN 978-80-7603-353-5.


SOTÁKOVÁ, Hana. Psychologie všedního dne. [S.l.]: [s.n.], 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Výchova neprůbojných a uzavřených dětí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2022, 192 s. 1. ISBN 978-80-271-3097-9.


PŘEDNÁŠKA, POSTER

DOUBEK, David. Stát se hudebníkem. Přednáška. 2022.


DOUBEK, David. Hudba a hudební výchova - design, komunikace a nástroje. Přednáška. 2022.


DYMEŠOVÁ, Gabriela. S čím se musí vyrovnánat děti z ukrajinských rodin?: Zkušenosti z práce s traumatem nejen u dětí válečných uprchlíků. Přednáška. Pedagogická fakulta UK, Myslíkova 7, Praha 1, 2022.


DYMEŠOVÁ, Gabriela. Válka a její vliv na studenty z Ukrajiny v České republice v jejích počátcích. Přednáška. Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, Magdalény Rettigové 4, 116 39, Praha 1, 2022.


FROMBERGEROVÁ, Anna. Duševní zdraví a online aplikace na jeho podporu. Přednáška. online, 2022.


FROMBERGEROVÁ, Anna. Navýšení časové dotace jako podpůrné opatření pro žáky se specifickými poruchami učení. Přednáška. Pedagogická fakulta UK, 2022.


JANYŠKOVÁ, Kristýna - KUCHARSKÁ, Anna. Proměny poradenství v době pandemie COVID-19: distanční podpora studentů se specifickými potřebami. Přednáška. Olomouc, 2022.


KUČEROVÁ, Olga. "Chci s tebou chodit" - první lásky v on-line době (příklad dobré praxe, spolupráce ZŠ a projektu IKAP2_Kyberšikana) Kyberšikana – bezpečné chování na internetu. Přednáška. Hradec Králové, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára. Testová baterie PorTex (Porozumění textu). Přednáška. Olomouc, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára. Support measures for Czech university students with dyslexia. Poster. Irsko, Dublin, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna. Systém poradenských služeb na Univerzitě Karlově a Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy – výzvy a proměny. Přednáška. Praha, Pedagogická fakulta, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga. Studenti se speciálními potřebami na vysokých školách - možnosti jejich podpory. Přednáška. Olomouc, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna. Představení diagnostické baterie PorTex (Porozumění textu). Přednáška. Praha, Pedagogická fakulta UK, 2022.


MACHOVÁ, Natálie. Reforma péče o duševní zdraví z pohledu dětské psychologie. Přednáška. Myslíkova 7, Praha 1, 2022.


PRESSLEROVÁ, Pavla. Studující s psychickými potížemi ve spektru poradenských služeb aneb od prvního kontaktu, přes funkční diagnostiku po nácvik studijních strategií. Přednáška. Praha, 2022.


PRESSLEROVÁ, Pavla. Chodit na střední z ústavu aneb nové výzvy spolupráce školního poradenského pracoviště a pracovníků ústavní výchovy. Přednáška. 2022.


RUDORFER, Lothar Filip. Sekaiba de ňjúšú kanóna šinri šindan tesuto no genzai no džissen. Přednáška. 〒612-0029 Kyoto Prefecture, Kyoto, Fushimi Ward, 深草西浦町4丁目59番地, 2022.


RUDORFER, Lothar Filip. Reflexe aktuální praxe v psychologické diagnostice pro aktualizaci a recenzi používaných jazykově diagnostických nástrojů. Přednáška. Bratislava, 2022.


RUDORFER, Lothar Filip. Gengo bésu no šiindan tsūru no šinri-gaku-teki šindan ni okeru genzai no džissen no han'ei. Přednáška. Tokio, Japonsko, 2022.


RUDORFER, Lothar Filip. Nihon no dóseiai to bara manga – gendai no LGBT + purasu saizu dansei no šinri jótai no hyógen. Přednáška. Kjóto, Japonsko, 2023.


RYNEŠOVÁ, Tereza - PREISS, Marek. Mezigenerační rodinná vyprávění : představení kroků přípravy dotazníkové metody ověřující úroveň jejich znalostí. Poster. Olomouc (On-line), 2022.


SMETÁČKOVÁ, Irena. Děti s rozdílnými postoji ke škole a jejich školní výsledky. Přednáška. Babice, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana - JANYŠKOVÁ, Kristýna - BATTISTOVÁ, Eva. Kazuistika studentky s poruchou autistického spektra – součinnost více pracovišť. Přednáška. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Praha, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana. Proč se úspěšný učitel neobejde bez psychologické přípravy. Přednáška. Bratislava, Slovensko, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana. Porozumění zadání slovních úloh u žáků s PAS – kazuistická studie. Přednáška. Praha - Pedagogická fakulta, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana. Kognitivní modifikovatelnost z hlediska vývojových období a specifických skupin žáků. Přednáška. Praha, 2022.


STARÁ, Jana - SMETÁČKOVÁ, Irena - CHYTRÝ, Vlastimil. Učitelský pohled na školní úspěšnost žáků. Přednáška. Babice, 2022.


ŠPAČKOVÁ, Klára - KUČEROVÁ, Olga. Student se specifickými poruchami učení v kontextu vysokoškolského poradenství. Přednáška. Praha, Pedagogická fakulta UK, 2022.


ŠPAČKOVÁ, Klára. Poslech s porozuměním jako nezbytná součást diagnostiky rozvoje čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku. Přednáška. Praha, 2022.


ŠTECH, Stanislav. La politique de lʼéducation inclusive entre les connaissances de recherche et les considérations éthiques. Přednáška. Bordeaux, Francie, 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Projects supporting the development of the reading skills of children from an early age to secondary school ages. Poster. Dublin, Irsko, 2022. er-Student Social Interaction as a Component of Student Achievment – An Analysis of Teacher Evaluation from the Students´Perspective. Přednáška. Warszawa, Polsko, 2022.


TETOUROVÁ, Tereza - JAVORA, Ondřej - SEDLÁČKOVÁ, Petra ...et al. Multimedia Materials for Social Skills Development of Children with Autism Spectrum Disorder - Lessons Learned from Their Development. Poster. on-line, 2022.


VÍDRŠPERKOVÁ, Lenka. The relationship between dreams and folktales. Poster. online, 2022.


PŘÍSPĚVEK V KONFERENČNÍM SBORNÍKU

DYMEŠOVÁ, Gabriela. Začátek války na Ukrajině jako náročná životní situace pro ukrajinské studenty studující v české republice a jako nová výzva pro poradenské pracovníky. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference.. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta., 2022, ISBN 978-80-7603-352-8.


FROMBERGEROVÁ, Anna. PODPŮRNÁ OPATŘENÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ - NAVYŠOVÁNÍ ČASOVÉ DOTACE PRO ŽÁKY SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ. In: RAJSKÝ, Andrej. JUVENILIA PAEDAGOGICA 2022: Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 1. vyd. Trnava: TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2022, 2022, s. 35-40. ISBN 978-80-568-0503-9.


FROMBERGEROVÁ, Anna - PETRŽELKOVÁ, Lenka...et al. Duševní zdraví a online aplikace na jeho podporu. In: KALIBA, Martin - AMBROŽOVÁ, Petra. DIGITÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V MĚNÍCÍ SE SPOLEČNOSTI: NOVÉ VÝZVY, RIZIKA, PREVENCE. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2023, s. 21-27. ISBN 978-80-7435-908-8.


KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna. Poradenské služby na vysokých školách s důrazem na Karlovu Univerzitu a Pedagogickou fakultu. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, s. 9-28. ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528.


KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna. Proměny poradenství v době pandemie COVID-19: distanční podpora studentů se specifickými potřebami. In: Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2022.


PÁNKOVÁ, Barbora - BENETTI, Karina. Diagnostics of Metacognitive Abilities of University Students II.: The MCQ Method. In: Proceedings of the15th International Scientific Conference: European Forum of Entrepreneurship 2022: Coronavirus Pandemic Effects on the Economy in 2022:A Challenge or New Opportunities?”. Praha: NEWTON College, a.s., 2022, s. 195-203. ISBN 978-80-87325-58-2.


PRESSLEROVÁ, Pavla. Studující s psychickými potížemi ve spektru poradenských služeb aneb od prvního kontaktu, přes funkční diagnostiku po nácvik studijních strategií. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství - aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference. 1. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2022, s. 135-141. ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528.


RUDORFER, Lothar Filip...et al. Revisited Statistical Analysis of Psycholinguistic Conceptual Metaphor Research. In: ZLATOŠ, Michal - KUZNETSOVA, Valentina - RUDORFER, Lothar Filip - KUBÍČKOVÁ, Anna - KOPALOVÁ, Pavla - FROMBERGEROVÁ, Anna. Nouze ve Vzdělávání / Emergency in education. 1st ed. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, s. 115-129. 1. ISBN 978-80-7603-328-3.


RUDORFER, Lothar Filip. Reflection of the Current Practice in Psychological Diagnostics of Language-based Diagnostic Tools. In: ASHIZAWA, Shingo - MOCHIZUKI, Taro. The Asian Conference on Education & International Development 2023 Official Conference Proceedings. 29.5.2023. Tokio, Japonsko: International Acadeic Forum, 2022, s. 425-435. ISSN 2189-101X.


RYNEŠOVÁ, Tereza - PREISS, Marek...et al. Mezigenerační rodinná vyprávění : představení kroků přípravy dotazníkové metody ověřující úroveň jejich znalostí. In: AIGELOVÁ, Eva - VIKTOROVÁ, Lucie - DOLEJŠ, Martin. Změna PhD Existence 12 Sborník odborných příspěvků. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2022, s. 160-168. ISBN 978-80-244-6174-8.


SMETÁČKOVÁ, Irena - CHYTRÝ, Vlastimil. School Success and Distant Learning: Perspective of 2nd Grade Pupils. In: FEJFAR, Jiří. 19th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education 2022. 1. Praha: [s.n.], 2022, s. 149-154. ISSN 2336-744X.


SOTÁKOVÁ, Hana. GENDEROVÁ SPECIFIKA STUDUJÍCÍCH S PAS NA VŠ. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. 1.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, s. 125-135. ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528.


ŠPAČKOVÁ, Klára - KUČEROVÁ, Olga. Student se specifickými poruchami učení v kontextu vysokoškolského poradenství. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference.. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta: [s.n.], 2022, s. 100-109. ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. The structure of leisure and educational activities in the selected retirements homes as an important part of supporting the improvement or maintenance of the quality of life of the clients of these facilities. In: VETEŠKA, Jaroslav - KŘÍŽ, Jaroslav. Adult Education 2022 – Balance in the Context of Strategic Changes. 1. Praha: Česká andragogická společnost, 2023, s. 71-78. ISBN 978-80-908330-4-3. ISSN 2571-385X.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - KUCHARSKÁ, Anna. Význam environmentálních faktorů v hodnocení wellbeingu studentů učitelství v „postcovidové“ době. In: Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022 : „Omnes, omnia, omnio“ pro 21. století.. 1. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023, s. 273-286. ISBN 978-80-7509-922-8. DOI 10.11118/978-80-7509-922-8-0273.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. SELF-EFFICACY A JEJÍ POSTAVENÍ VE STRUKTUŘE PROFESNÍCH A OSOBNOSTNÍCH KOMPETENCÍ MODERNÍHO UČITELE. In: Sborník z mezinárodní konference Icolle 2021, Rozvoj kompetence relevantních pro život a praxi 21.století. 1st ed. Brno: VÚ ICV Mendelova univerzita, 2022, s. 212-220. ISBN 978-80-7509-832-0. DOI 10.11118/978-80-7509-832-0.


USPOŘÁDÁNÍ KONFERENCE, WORKSHOPU, VÝSTAVY

DOUBEK, David. Etnografie a interkulturní vzdělávání. workshop. Univerzita Hradec Králové, 2022.


KUČEROVÁ, Olga - FROMBERGEROVÁ, Anna. Sociální sítě - prostor, kterého se máme bát?. workshop. Katedra psychologie PedF UK, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga - DYMEŠOVÁ, Gabriela ...et al. Psychické zdraví dětí: Co o něm víme a co pro něj můžeme udělat?. workshop. Praha, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. konference. Praha, 2022.


KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára - LAUFKOVÁ, Veronika ...et al. Čtu a stávám se čtenářem – cesty propojení výzkumu a praxe (2022). konference. Praha, Pedagogická fakulta UK, 2022.


SMETÁČKOVÁ, Irena. Sexualita, gender a vzdělávání: LGBT+ studující a témata ve škole. konference. Praha, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2022.


SOTÁKOVÁ, Hana. Den se školní psychologií 2022 - Nové výzvy pro práci psychologa ve škole. konference. Praha, 2022.


ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Zážitková pedagogika v edukačních a společenských souvislostech. konference. Praha, 2022.



Poslední změna: 5. listopad 2023 12:24 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Kontaktujte nás
Kontakt

Univerzita Karlova

Pedagogická fakulta

Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1,

Tel.: +420 221 900 111

IČ: 00216208 

DIČ: CZ00216208

Identifikační údaje




Kde nás najdete