Cooperatio – Pedagogická, školní a poradenská psychologie ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Cooperatio – Pedagogická, školní a poradenská psychologie (2022, 2023) ČLÁNEK V ČASOPISU FROMBERGEROVÁ, Anna - LÍŠKOVÁ, Tereza. Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 2022, 6 (2), 63-79. ISSN 2533-7882. FROMBERGEROVÁ, Anna - LICHOLETOVA, Kateřina. Nezapomínejme na duševní zdraví dětí a dospív jako bezpečné místo, kde péče o duševní zdraví není tabu. Učitelský měsíčník. 2023, 2023 ( 2694-9946. FROMBERGEROVÁ, Anna - HERZIGOVÁ, Anna. Bezpečí ve škole a třídě jako nutnost (nejen) pro k vzdělávání. Učitelský měsíčník. 2023, 2023 (3), 19-20. ISSN 2694-9946. FROMBERGEROVÁ, Anna. Kdo je školní psycholog?. Šance dětem [online]. 2022, 2022 (3.10.2022 1805-8876. FROMBERGEROVÁ, Anna. Jdeme do poradny. Šance dětem [online]. 2023, 2023 (30.3.2023), 1. IS FROMBERGEROVÁ, Anna - POKORNÁ, Veronika. FEUERSTEINOVA METODA INSTRUMENTÁLNÍHO OBOHACOVÁNÍ PRAXI. E-psychologie. 2022, 16 (1), 71-85. ISSN 1802-8853. DOI 10.29364/epsy.436. FROMBERGEROVÁ, Anna - PAVLAS MARTANOVÁ, Veronika. Podpůrná opatření ve vzdělávání – vliv n dotace na výkon žáků se specifickými poruchami učení. E-psychologie. 2022, 16 (4), 27-42. DOI 10.29364/epsy.454. HAVLOVÁ, Lucie - ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Vliv formativního hodnocení na psychickou poh školy - studie. Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích. 2023, 7 ([1]), 80-104. DOI 10.58743/dap2023vol7no1.321. KASPER, Tomáš - RÝDL, Karel - SMETÁČKOVÁ, Irena. Stále o „té reformě vzdělávání “– několik současné proměny vzdělávání. Pedagogika. 2022, 72 (2), 153-156. ISSN 0031-3815. KAŠČÁK, Ondrej - KOSTELECKÁ, Yvona - KOMÁRKOVÁ, Tereza...et al. Rodina jako substituce ško vzdělávací zodpovědnosti ve dvou vlnách pandemie covidu-19 v České republice. Sociologický Sociological Review. 2022, 58 (5), 509-532. ISSN 0038-0288. KRUCKÁ, Jana. Jazyk a násilí 3 formy násilí v komunikaci. Psychológia a patopsychológia di (1), 55-63. ISSN 0555-5574. KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. Gramotnost, vzdělávání [online]. 2022, 4 (1), 3-5. ISSN 2533-7882. KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára - ŠMEJKALOVÁ, Martina. Language Awareness as a Prerequis Skills. Linguistics Beyond and Within [online]. 2022, 8 (2022), 114-132. ISSN 2450-5188. D lingbaw.14961. KUCHARSKÁ, Anna. Diagnostika specifických poruch učení (nejen) v období koronavirové pande pregramotnost a vzdělávání. 2022, 6 (2), 23-61. ISSN 2533-7882. KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Editorial. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [ (2), 3-5. ISSN 2533-7882. KUCHARSKÁ, Anna - LAUFKOVÁ, Veronika - KADRNOŽKOVÁ, Monika...et al. Dobrovolnictví jako pr v pomáhajících profesích. Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích. 2022, 6 (1), 2570-7612. KUCHARSKÁ, Anna. Reflexe stávajícího jako podnět pro změnu …. Pedagogika [online]. 2022, 7 ISSN 0031-3815. DOI 10.14712/23362189.2022.2298. KUCHARSKÁ, Anna - KADRNOŽKOVÁ, Monika. Editorial. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [ (1), 3-5. ISSN 2533-7882. MIROVSKÝ, Tomáš - ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Changes in Volunteer Preferences at Olympic Associated with the Covid-19 Disease Pandemic. Scientia et Societas. 2023, 19 (1), 3-18. I NOVÁKOVÁ SCHÖFFELOVÁ, Miroslava - AL HABOUBI, Lucie. (Ne)úspěšné nastartování počátečního potřebují a co se (ne)naučí v prvních týdnech?. Pedagogika. 2022, 72 (3), 347-364. ISSN 00 10.14712/23362189.2022.2111. NOVÁKOVÁ SCHÖFFELOVÁ, Miroslava - SAICOVÁ ŘÍMALOVÁ, Lucie - MIKULAJOVÁ, Marína...et al. Th of MAIN: adaptation, revision, pilot data from typically-developing and hearing-impaired c and future steps. ZAS Papers in Linguistics. 2023, 2023 (65), 7-21. ISSN 1435-9588. DOI 10 zaspil.65.2023.615. RAUDENSKÁ, Jaroslava - ŠTEINEROVÁ, Veronika - VODIČKOVÁ, Šárka...et al. Arts Therapy and I in Chronic Pain Management: A Narrative Review. Pain and Therapy. 2023, E-PUB (, ), ISSN 2 10.1007/s40122-023-00542-w. SMETÁČKOVÁ, Irena - MACHOVCOVÁ, Kateřina. Sexuální orientace a genderová identita ve školá poradenství v praxi. 2023, 10 (1), 2-4. ISSN 2336-3436. SMETÁČKOVÁ, Irena. Funkce známkování na začátku školní docházky. Komenský. 2022, 147 (2), 0323-0449. SOTÁKOVÁ, Hana. Possibilities of using the GQ-ASC questionnaire for the screening of autis disorders in female university students. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]. 7-27. ISSN 2533-7882. ŠTECH, Stanislav - SMETÁČKOVÁ, Irena. Teacher and parental views on inclusive education po in the Czech Republic. European Journal of Education. 2023, 58 (2), 233-244. ISSN 0141-821 ejed.12557. ŠTECH, Stanislav. Učitelská kvalifikace dnes - de-profesionalizace praxí?. Pedagogická ori (1), 46-64. ISSN 1211-4669. DOI 10.5817/PedOr2023-1-46. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - MIGASOVÁ, Natalie. Teacher-Student Social Interaction as a Co Student Achievement – An Analysis of Teacher Evaluation from the Students' Perspective. St Wychowania. 2023, 2023 (, ), ISSN 2083-0998. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - SMETÁČKOVÁ, Irena. ACCURACY OF PUPILS ? SELF-ASSESSMENT. EduP 2022, 6 (2), 13-25. ISSN 2695-0936. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. A Project for the Support of the Well-being of University Stud Analysis of the Stress Susceptibility of Students from Various Fields of Study. Gramotnost vzdělávání. 2022, 6 (3), 29-46. ISSN 2533-7882. TETOUROVÁ, Tereza - ZDEŇKOVÁ, Simona - SOTÁKOVÁ, Hana...et al. Role asistentů pedagoga při PAS navštěvujících běžné školy v oblasti rozvoje sociálních dovedností a sociálního začlen pedagogika. 2022, 32 (1–2), 93-108. ISSN 1211-2720. URBAN, Kamila - URBAN, Marek. How can we measure metacognition in creative problem-solving of the MCPS scale. Thinking Skills and Creativity. 2023, 49 (7 June 2023), 101345. ISSN 18 10.1016/j.tsc.2023.101345. URBAN, Marek - URBAN, Kamila. Orientation Toward Intrinsic Motivation Mediates the Relatio Metacognition and Creativity. Journal of Creative Behavior. 2023, 57 (1), 6-16. ISSN 0022- 10.1002/jocb.558. VARGOVA, Lenka - MIKULASKOVA, Gabriela - FEDAKOVA, Denisa...et al. Slovak parents' mental socioeconomic changes during the COVID-19 pandemic. Frontiers in Psychiatry [online]. 2022 934293. ISSN 1664-0640. DOI 10.3389/fpsyt.2022.934293. VĚTROVSKÁ ZEMÁNKOVÁ, Alžběta - MÁLKOVÁ, Gabriela. Stále aktuální otázka diagnostických mar dysfázie. Československá psychologie. 2022, 66 (6), 602-614. ISSN 0009-062X. DOI 10.51561/ ZVÍROTSKÝ, Michal. Specifika metody Schultzova autogenního tréninku - možné příčiny jejího potenciálu. Československá psychologie. 2023, LXVII (3-4), 230-236. ISSN 0009-062X. DOI 10 cspsych.67.3-4.230. DROBNÝ TISK, LETÁK PRESSLEROVÁ, Pavla - ŠKVAŘIL, Václav - HÖNIGOVA, Sylva. Úzkost, obavy a tréma během vysoko Drobný tisk, leták. Praha, 2022. SOTÁKOVÁ, Hana - VOZKOVÁ, Anna. Rozvíjení studijních kompetencí u studentů s poruchou auti Drobný tisk, leták. Praha, 2022. JINÝ VÝSLEDEK DO VALLE MIRANDA, Luiz. Educaç?o Online Significativa. Internetový zdroj. 2022. PÍŠOVÁ, Martina. Technoference u rodičů dětí mladšího školního věku. Oponentský posudek. 2 RUDORFER, Lothar Filip - ZLATOŠ, Michal - KUBÍČKOVÁ, Anna ...et al. Doktorandský podcast 2 doktorandů na konci studia a očekávání nových doktorandů. Jiný výsledek. 2022. RUDORFER, Lothar Filip - KŘIVÁNKOVÁ, Anna. Doktorandský podcast 3: Psychické zdraví v Japo něj:odraz v populární kultuře. Rozhlasová přednáška. 2022. RUDORFER, Lothar Filip. Oponentský posudek práce - Styly učení u žáků s SPU na druhém stup školy. Oponentský posudek. 2022. ŠTECH, Stanislav. L’apr?s-covid montre que la crise sanitaire ne peut pas servir d’alibi p mesures hâtives, peu réfléchies et non discutées. Jiný výsledek. 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Bilingvní výchova - podcast Dnes.cz. Internetový zdroj. 2023. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Metodické a edukační materiály k seriálu TBH Česká televize - výsledek. 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné dětí a pomoc učitele. Televizní vystoupení. 2023. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Edukační materiály ČT Edu Emoce (celoroční projekt). Jiný výsl ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Metodické a edukační materiály k projektu Emil Zátopek Česká t Necertifikovaná metodika. 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné děti s talentem. Televizní vystoupení. 2023. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Neprůbojné děti - pravidelná rubrika v pořadu Sama doma ČT. Te vystoupení. 2023. KAPITOLA V KNIZE KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára...et al. Czech dyslexia support system: from diagnostic- preventive intervention model. In: ELBEHERI, Gad - SIANG, Lee. The Routledge International Handbook of Dyslexia in Education. ed. Oxfordshire: Routledge, 2022, s. 55-63. Routledge International Handbooks of Education 978-0-367-75448-8. SMETÁČKOVÁ, Irena - VIKTOROVÁ, Ida...et al. Stres v učitelství optikou smíšeného výzkumu. VAŠATKOVÁ, Jana - TŮMA, František. Inspirace pro výzkum: Nahlédnutí do metodologie pedagogiky. 1. Brno: MSD pedagogického výzkumu, 2022, s. 122-137. 200. ISBN 978-80-7392-398-3. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Co-teaching and other pedagogical approaches to the prevention syndrom of beginning teachers. In: PITUŁA, Beata - KOWALSKI, Miroslaw. Co-Teaching – Every Incognita of Contemporary Education?. 1st ed. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht Verlage, 2 ISBN 978-3-8471-1500-7. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta...et al. The importance of Life skills in undergraduate and lif education in the 21st century. In: ADAMEC, Petr - ŚIMÁNĚ, Michal - MIŠKELOVÁ, Martina. Tre Competencies in Vocational Education. 1st ed. London: Sciemcee Publishing London, 2022, s. 978-1-73993-782-9. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Quality of life of seniors in residential facilities during th - 19. In: KOCHAN, Izabela - CZYKWIN, Elżbieta. Człowiek w przestrzeni życia społecznego. 1 Wydawnictwo Naukowe ChAT, 2023, s. 131-148. ISBN 978-83-60273-78-4. URBAN, Kamila. Role of Metacognition in Early Literacy Development. In: URBAN, Kamila. Dev of Key Literacy Skills in Early Childhood Education. 1.. Berlin: Peter Lang, 2023, s. 83-9 978-3-631-88646-5. DOI 10.3726/b20261. KNIHA BAŠTECKÁ, Bohumila - WOLF ČAPKOVÁ, Martina - DRAHOVZALOVÁ, Dominika. Metodické doporučení a školská zařízení Škola a neštěstí: Jsme připraveni!. 1. Praha: MV-GŘ HZS ČR, 2023, 79 s. 978-80-7616-178-8. KUČEROVÁ, Olga - ŠPAČKOVÁ, Klára - KUCHARSKÁ, Anna...et al. Student se specifickými poruch vysoké škole - otázky a odpovědi. 1. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna - KUČEROVÁ, Olga...et al. Distanční/online poradenst podpoře studentů vysokých škol. 1. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, 1 978-80-7603-354-2. KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga - PRESSLEROVÁ, Pavla...et al. Školní poradenské služby. 1 Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, 90 s. ISBN 978-80-7603-353-5. SOTÁKOVÁ, Hana. Psychologie všedního dne. [S.l.]: [s.n.], 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Výchova neprůbojných a uzavřených dětí. 1. vyd. Praha: Grada P 2022, 192 s. 1. ISBN 978-80-271-3097-9. PŘEDNÁŠKA, POSTER DOUBEK, David. Stát se hudebníkem. Přednáška. 2022. DOUBEK, David. Hudba a hudební výchova - design, komunikace a nástroje. Přednáška. 2022. DYMEŠOVÁ, Gabriela. S čím se musí vyrovnánat děti z ukrajinských rodin?: Zkušenosti z prác nejen u dětí válečných uprchlíků. Přednáška. Pedagogická fakulta UK, Myslíkova 7, Praha 1, DYMEŠOVÁ, Gabriela. Válka a její vliv na studenty z Ukrajiny v České republice v jejích po Přednáška. Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, Magdalény Rettigové 4, 116 39, Praha 1 FROMBERGEROVÁ, Anna. Duševní zdraví a online aplikace na jeho podporu. Přednáška. online, FROMBERGEROVÁ, Anna. Navýšení časové dotace jako podpůrné opatření pro žáky se specifickým učení. Přednáška. Pedagogická fakulta UK, 2022. JANYŠKOVÁ, Kristýna - KUCHARSKÁ, Anna. Proměny poradenství v době pandemie COVID-19: dista studentů se specifickými potřebami. Přednáška. Olomouc, 2022. KUČEROVÁ, Olga. "Chci s tebou chodit" - první lásky v on-line době (příklad dobré praxe, s projektu IKAP2_Kyberšikana) Kyberšikana – bezpečné chování na internetu. Přednáška. Hradec KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára. Testová baterie PorTex (Porozumění textu). Přednáška. O Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2022. KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára. Support measures for Czech university students with dys Irsko, Dublin, 2022. KUCHARSKÁ, Anna. Systém poradenských služeb na Univerzitě Karlově a Pedagogické fakultě Un – výzvy a proměny. Přednáška. Praha, Pedagogická fakulta, 2022. KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga. Studenti se speciálními potřebami na vysokých školách - podpory. Přednáška. Olomouc, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2022. KUCHARSKÁ, Anna. Představení diagnostické baterie PorTex (Porozumění textu). Přednáška. Pr fakulta UK, 2022. MACHOVÁ, Natálie. Reforma péče o duševní zdraví z pohledu dětské psychologie. Přednáška. M 1, 2022. PRESSLEROVÁ, Pavla. Studující s psychickými potížemi ve spektru poradenských služeb aneb o kontaktu, přes funkční diagnostiku po nácvik studijních strategií. Přednáška. Praha, 2022. PRESSLEROVÁ, Pavla. Chodit na střední z ústavu aneb nové výzvy spolupráce školního poraden a pracovníků ústavní výchovy. Přednáška. 2022. RUDORFER, Lothar Filip. Sekaiba de ňjúšú kanóna šinri šindan tesuto no genzai no džissen. 612-0029 Kyoto Prefecture, Kyoto, Fushimi Ward, ?????4??59??, 2022. RUDORFER, Lothar Filip. Reflexe aktuální praxe v psychologické diagnostice pro aktualizaci používaných jazykově diagnostických nástrojů. Přednáška. Bratislava, 2022. RUDORFER, Lothar Filip. Gengo bésu no šiindan ts?ru no šinri-gaku-teki šindan ni okeru gen han'ei. Přednáška. Tokio, Japonsko, 2022. RUDORFER, Lothar Filip. Nihon no dóseiai to bara manga – gendai no LGBT + purasu saizu dan jótai no hyógen. Přednáška. Kjóto, Japonsko, 2023. RYNEŠOVÁ, Tereza - PREISS, Marek. Mezigenerační rodinná vyprávění : představení kroků příp metody ověřující úroveň jejich znalostí. Poster. Olomouc (On-line), 2022. SMETÁČKOVÁ, Irena. Děti s rozdílnými postoji ke škole a jejich školní výsledky. Přednáška. SOTÁKOVÁ, Hana - JANYŠKOVÁ, Kristýna - BATTISTOVÁ, Eva. Kazuistika studentky s poruchou au spektra – součinnost více pracovišť. Přednáška. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Pr SOTÁKOVÁ, Hana. Proč se úspěšný učitel neobejde bez psychologické přípravy. Přednáška. Bra Slovensko, 2022. SOTÁKOVÁ, Hana. Porozumění zadání slovních úloh u žáků s PAS – kazuistická studie. Přednáš Pedagogická fakulta, 2022. SOTÁKOVÁ, Hana. Kognitivní modifikovatelnost z hlediska vývojových období a specifických s Přednáška. Praha, 2022. STARÁ, Jana - SMETÁČKOVÁ, Irena - CHYTRÝ, Vlastimil. Učitelský pohled na školní úspěšnost Babice, 2022. ŠPAČKOVÁ, Klára - KUČEROVÁ, Olga. Student se specifickými poruchami učení v kontextu vysok poradenství. Přednáška. Praha, Pedagogická fakulta UK, 2022. ŠPAČKOVÁ, Klára. Poslech s porozuměním jako nezbytná součást diagnostiky rozvoje čtenářský žáků mladšího školního věku. Přednáška. Praha, 2022. ŠTECH, Stanislav. La politique de l?éducation inclusive entre les connaissances de recherc considérations éthiques. Přednáška. Bordeaux, Francie, 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Projects supporting the development of the reading skills of c an early age to secondary school ages. Poster. Dublin, Irsko, 2022. er-Student Social Inte a Component of Student Achievment – An Analysis of Teacher Evaluation from the Students´Pe Přednáška. Warszawa, Polsko, 2022. TETOUROVÁ, Tereza - JAVORA, Ondřej - SEDLÁČKOVÁ, Petra ...et al. Multimedia Materials for Development of Children with Autism Spectrum Disorder - Lessons Learned from Their Develop line, 2022. VÍDRŠPERKOVÁ, Lenka. The relationship between dreams and folktales. Poster. online, 2022. PŘÍSPĚVEK V KONFERENČNÍM SBORNÍKU DYMEŠOVÁ, Gabriela. Začátek války na Ukrajině jako náročná životní situace pro ukrajinské studující v české republice a jako nová výzva pro poradenské pracovníky. In: KUCHARSKÁ, An poradenství – aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference.. Praha: Univerzita Pedagogická fakulta., 2022, ISBN 978-80-7603-352-8. FROMBERGEROVÁ, Anna. PODPŮRNÁ OPATŘENÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ - NAVYŠOVÁNÍ ČASOVÉ DOTACE PRO ŽÁKY S PORUCHAMI UČENÍ. In: RAJSKÝ, Andrej. JUVENILIA PAEDAGOGICA 2022: Aktuálne teoretické a výs pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov. 1. vyd. Trnava: TRNAVSKÁ UNIVERZITA 2022, 2022, s. 35-40. ISBN 978-80-568-0503-9. FROMBERGEROVÁ, Anna - PETRŽELKOVÁ, Lenka...et al. Duševní zdraví a online aplikace na jeho KALIBA, Martin - AMBROŽOVÁ, Petra. DIGITÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V MĚNÍCÍ SE SPOLEČNOSTI: NOVÉ VÝZV PREVENCE. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2023, s. 21-27. ISBN 978-80-7435-908-8. KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna. Poradenské služby na vysokých školách s důrazem na Univerzitu a Pedagogickou fakultu. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuál trendy. Sborník příspěvků z konference.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2 ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528. KUCHARSKÁ, Anna - JANYŠKOVÁ, Kristýna. Proměny poradenství v době pandemie COVID-19: dista studentů se specifickými potřebami. In: Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogi 2022. PÁNKOVÁ, Barbora - BENETTI, Karina. Diagnostics of Metacognitive Abilities of University S II.: The MCQ Method. In: Proceedings of the15th International Scientific Conference: Europ of Entrepreneurship 2022: Coronavirus Pandemic Effects on the Economy in 2022:A Challenge Opportunities?”. Praha: NEWTON College, a.s., 2022, s. 195-203. ISBN 978-80-87325-58-2. PRESSLEROVÁ, Pavla. Studující s psychickými potížemi ve spektru poradenských služeb aneb o kontaktu, přes funkční diagnostiku po nácvik studijních strategií. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vy poradenství - aktuální výzvy a trendy. Sborník příspěvků z konference. 1. Praha: Univerzit Pedagogická fakulta, 2022, s. 135-141. ISBN 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528. RUDORFER, Lothar Filip...et al. Revisited Statistical Analysis of Psycholinguistic Concept Research. In: ZLATOŠ, Michal - KUZNETSOVA, Valentina - RUDORFER, Lothar Filip - KUBÍČKOVÁ, Pavla - FROMBERGEROVÁ, Anna. Nouze ve Vzdělávání / Emergency in education. 1st ed. Praha: Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, s. 115-129. 1. ISBN 978-80-7603-328-3. RUDORFER, Lothar Filip. Reflection of the Current Practice in Psychological Diagnostics of Diagnostic Tools. In: ASHIZAWA, Shingo - MOCHIZUKI, Taro. The Asian Conference on Educatio Development 2023 Official Conference Proceedings. 29.5.2023. Tokio, Japonsko: Internationa 2022, s. 425-435. ISSN 2189-101X. RYNEŠOVÁ, Tereza - PREISS, Marek...et al. Mezigenerační rodinná vyprávění : představení kr dotazníkové metody ověřující úroveň jejich znalostí. In: AIGELOVÁ, Eva - VIKTOROVÁ, Lucie Změna PhD Existence 12 Sborník odborných příspěvků. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého s. 160-168. ISBN 978-80-244-6174-8. SMETÁČKOVÁ, Irena - CHYTRÝ, Vlastimil. School Success and Distant Learning: Perspective of Pupils. In: FEJFAR, Jiří. 19th International Conference on Efficiency and Responsibility i 1. Praha: [s.n.], 2022, s. 149-154. ISSN 2336-744X. SOTÁKOVÁ, Hana. GENDEROVÁ SPECIFIKA STUDUJÍCÍCH S PAS NA VŠ. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokošk – aktuální výzvy a trendy. 1.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022, s. 12 978-80-7603-352-8. DOI 10.14712/9788076033528. ŠPAČKOVÁ, Klára - KUČEROVÁ, Olga. Student se specifickými poruchami učení v kontextu vysok poradenství. In: KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. Sbo konference.. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta: [s.n.], 2022, s. 100-109. ISBN 978-8 10.14712/9788076033528. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. The structure of leisure and educational activities in the sel homes as an important part of supporting the improvement or maintenance of the quality of clients of these facilities. In: VETEŠKA, Jaroslav - KŘÍŽ, Jaroslav. Adult Education 2022 in the Context of Strategic Changes. 1. Praha: Česká andragogická společnost, 2023, s. 71- 978-80-908330-4-3. ISSN 2571-385X. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta - KUCHARSKÁ, Anna. Význam environmentálních faktorů v hodnocení studentů učitelství v „postcovidové“ době. In: Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 202 „Omnes, omnia, omnio“ pro 21. století.. 1. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023, s. 273 978-80-7509-922-8. DOI 10.11118/978-80-7509-922-8-0273. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. SELF-EFFICACY A JEJÍ POSTAVENÍ VE STRUKTUŘE PROFESNÍCH A OSOBN KOMPETENCÍ MODERNÍHO UČITELE. In: Sborník z mezinárodní konference Icolle 2021, Rozvoj kom relevantních pro život a praxi 21.století. 1st ed. Brno: VÚ ICV Mendelova univerzita, 2022 ISBN 978-80-7509-832-0. DOI 10.11118/978-80-7509-832-0. USPOŘÁDÁNÍ KONFERENCE, WORKSHOPU, VÝSTAVY DOUBEK, David. Etnografie a interkulturní vzdělávání. workshop. Univerzita Hradec Králové, KUČEROVÁ, Olga - FROMBERGEROVÁ, Anna. Sociální sítě - prostor, kterého se máme bát?. works psychologie PedF UK, 2022. KUCHARSKÁ, Anna - KUČEROVÁ, Olga - DYMEŠOVÁ, Gabriela ...et al. Psychické zdraví dětí: Co pro něj můžeme udělat?. workshop. Praha, 2022. KUCHARSKÁ, Anna. Vysokoškolské poradenství – aktuální výzvy a trendy. konference. Praha, 2 KUCHARSKÁ, Anna - ŠPAČKOVÁ, Klára - LAUFKOVÁ, Veronika ...et al. Čtu a stávám se čtenářem výzkumu a praxe (2022). konference. Praha, Pedagogická fakulta UK, 2022. SMETÁČKOVÁ, Irena. Sexualita, gender a vzdělávání: LGBT+ studující a témata ve škole. konf Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2022. SOTÁKOVÁ, Hana. Den se školní psychologií 2022 - Nové výzvy pro práci psychologa ve škole. Praha, 2022. ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, Markéta. Zážitková pedagogika v edukačních a společenských souvislostec Praha, 2022.