• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Paratexty k nelineárním mediálním textům

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 2 zázn.)
Švelch, Jan. “Footage Not Representative”: Redefining Paratextuality for the Analysis of Official Communication in the Video Game Industry. In Duret, Christophe; Christian-Marie, Pons. Contemporary Research on Intertextuality in Video Games. Hershey, PA, USA: IGI Global, 2016. s. 297–315. ISBN 978-1-5225-0477-1. [Kapitola nebo část knihy]
Kapitola recenzované editované monografie o intertextualitě v počítačových hrách. Text se zabývá aktualizací teoretického rámce paratextuality a aplikuje tuto novou verzi na čtyři případové studie z oblasti počítačových her: trailery k počítačovým hrám, oficiální webové stránky, infografiky a tzv. patch notes (poznámky k aktualizacím a opravám).
Švelch, Jan. Towards a typology of video game trailers: Between the ludic and the cinematic. G|A|M|E: The Italian Journal of Game Studies, 2015, sv. 4, s. 1–1. ISSN 2280-7705. IF 0. [Článek v časopise]
Článek vyšel v nerecenzované části časopisu G|A|M|E, tzv. Critical Notes. Časopis vychází online v režimu open access bez poplatku za publikaci, článek nemá stránkování a je dostupný zde http://www.gamejournal.it/svelch_trailers/. Článek obsahuje dedikaci projektu i univerzitě.
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: