• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Vliv rodiny na utváření a podporu rozvoje raných čtenářských dovednosti

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 8 zázn.)
Gorčíková, Magdaléna; Šafr, Jiří. Interakce dětí s rodiči a vývoj rané čtenářské gramotnosti na počátku školní docházky. Československá psychologie: časopis pro teorii a praxi, 2016, sv. Czechoslovak psychology 2016, SUPPLEMENT 1, s. xx–xx. ISSN 0009-062X. IF 0.239. [Článek v časopise]
Abstrakt byl přijat, článek byl revidován a je v recenzním řízení.
Gorčíková, Magdaléna; Šafr, Jiří. Měření fonologického povědomí – test skládání hlásek na počátku školní docházky: porovnání klasického přístupu a teorie odpovědi na položku . In Maierová, Eva; Dolejš, Martin. PhD existence VI. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech“. Katedra psychologie, Filosofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, 8. - 9. 2. 2016. : Olomouc: Univerzita Palackého, 2016. s. xx–xx. ISBN 000-00-0000-000-0. [Článek ve sborníku]
Gorčíková, Magdaléna. Vybrané dimenze čtení v ranném školním věku žáků a žákyň: předběžné výsledky. In MAGNANIMITAS. Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. : Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014. s. 2168–2175. ISBN 978-80-87952-07-8. [Článek ve sborníku]
Gorčíková, Magdaléna. Vliv rodiny na utváření a podporu rozvoje raných čtenářských dovedností: výzkum žáků pražských a středočeských základních škol. In Veronika Laufková, Hana Moraová, Tereza Medřická . Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: recenzovaný sborník z doktorské konference konané dne 20. května 2013 v Praze. : Praha: PedF UK, 2013. s. 189–195. ISBN 978-80-7290-707-6. [Článek ve sborníku]
Gorčíková, Magdaléna, Na třetí sociologické fórum International Sociological Association (Third ISA Forum of Sociology), které proběhne dnech 10-14. července 2016 v rakouské Vídni, byl přijat abstrakt příspěvku s názvem "The Impact of Socio-Cultural Background on Children's Literacy Development". Příspěvek v podobě Distributed paper (rozsah 25 NS) bude krátce ústně prezentován a rozdán účastníkům sekce RC25 (“Language and Society"). Po zapracování připomínek z konference bude článek upraven a nabídnut časopisu sekce RC25 Language, Discourse, & Society. [Jiný výsledek]
Gorčíková, Magdaléna; Málková Seidlová, Gabriela, 2014. Rozdíly v jazykových, kognitivních a raných gramotnostních dovednostech dívek a chlapců základních škol. „Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe). Konference s mezinárodní účastí: Pedagogická fakulta UK, katedra psychologie a katedra primární pedagogiky ve spolupráci s International Symposium on Educational Literacy (ISEL)„. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 24. 9. 2014 - 25. 9. 2014. [Jiný výsledek]
Gorčíková, Magdaléna. Šafr, Jiří, Mechanismy rozvoje dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v rodině. PhD existence III: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Katedra psychologie, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci. Olomouc, 20–21. 5. 2013. [Jiný výsledek]
Gorčíková, Magdaléna, Vliv rodiny na utváření a podporu rozvoje raných čtenářských dovedností: výzkum žáků pražských a středočeských základních škol. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: 9. doktorandská konference.Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Katedra psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Praha, 20. 5. 2013. [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: