• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Účinnost aplikace metody Podvojného deníku na spektrum čtenářských dovedností

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 2 zázn.)
Ronková, Jolana;. Analysis of double-entry diary: its strengths and ability to raise the awareness of reading literacy.. In : MCGREEVY, Michael; RITA, Robert . CER Comparative European Research 2014.. : Sciemcee Publishing, 2014. s. 176–178. ISBN 978-0-9928772-0-0. [Článek ve sborníku]
Ronková, Jolana;. Přínosy metody Podvojného deníku rozvoji čtenářské gramotnosti. In Magnanimitas. QUAERE 2014. : QUAERE, 2014. s. 799–808. ISBN 978-80-87952-04-7. [Článek ve sborníku]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: