• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Prekoncepce a miskoncepce vybraných sociálně patologických jevů u žáků základních škol

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 24 zázn.)
Pivarč, Jakub. Psychosociální bariéry v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Paidagogos, 2015, sv. 2, s. 88–106. ISSN 1213-3809. [Článek v časopise]
Pivarč, Jakub. Diagnostics of Children’s Conceptions in a Low-threshold Facilities for Children and Youth. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 2015, sv. 5, s. 67–70. ISSN 1804-7890. [Článek v časopise]
Pivarč, Jakub. Children’s Conceptions of Social Pathology Phenomena: Interpretational Framework of Selected Primary School Pupils. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 2014, sv. 4, s. 35–38. ISSN 1804-7890. [Článek v časopise]
Pivarč, Jakub. Prekoncepce mentálního postižení: tři pohledy žáků základních škol. e-Pedagogium, 2015, sv. 15, s. 117–127. ISSN 1213-7758. [Článek v časopise]
Pivarč, Jakub. Pupils' Misconception as a Psychosocial Barrier in the Context of Inclusive Education. Educational Studies, 2015, sv. 37, s. 363–376. ISSN 1233-6688. [Článek v časopise]
Pivarč, Jakub. Prekoncepce a miskoncepce vybraných sociálně patologických jevů u žáků základních škol. In Magnanimitas. Proceedings of the International Scientific Conference: International Masaryk Conference for PhD. Students and Young Researchers. : Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. s. 958–969. ISBN 978-80-87952-12-2. [Článek ve sborníku]
Pivarč, Jakub. Koncept kvality života u osob s mentálním postižením. In Magnanimitas. Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants. : Hradec Králové: QUAERE, 2015. s. 1287–1295. ISBN 978-80-87952-10-8. [Článek ve sborníku]
Pivarč, Jakub. Diagnostics of Children’s Conceptions in a Low-threshold Facilities for Children and Youth. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants, QUAERE 2014, vol. IV. : MAGNANIMITAS, 2014. s. 1228–1237. ISBN 978-80-87952-04-7. [Článek ve sborníku]
Pivarč, Jakub. Children’s Conceptions of Social Pathology Phenomena: Interpretational Framework of Selected Primary School Pupils. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové. Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants, QUAERE 2014, vol. IV. : MAGNANIMITAS, 2014. s. 1219–1227. ISBN 978-80-87952-04-7. [Článek ve sborníku]
Pivarč, Jakub. Metodologické aspekty diagnostiky a výzkumu žákovských prekoncepcí. In Veronika Laufková; Hana Moraová; Tereza Medřická. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: Recenzovaný sborník z doktorské konference konané dne 20. května 2013 v Praze. : Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. s. 196–204. ISBN 978-80-7290-707-6. [Článek ve sborníku]
Pivarč, Jakub, Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015, roč. VI. (14. 12. - 18. 12. 2015). Příspěvek v sekci na téma: Prekoncepce a miskoncepce vybraných sociálně patologických jevů u žáků základních škol. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, 8th Inclusive and Supportive Education Congress, 2015. Lisbon, Portugal (26. 7. - 29. 7. 2015). Mezinárodní odborný kongres na téma ,,Equity and Inclusion’’. Příspěvek v sekci na téma: Research on pupils' preconceptions of intellectual disability in a context of the current changing paradigm of education in the Czech Republic. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, The European Conference on Educational Research 2015 (ECER). Mezinárodní konference konaná při Corvinus University v Budapešti, Maďarsko (7. 9. - 11. 9. 2015) s podtitulem ,,Education and Transition. Contributions from Educational Research’’. Příspěvek prezentovaný v interaktivní posterové sekci na téma: The modern social pathology phenomena and their related health risks from a perspective of primary school pupils. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, The European Conference on Educational Research 2015 (ECER). Mezinárodní konference konaná při Corvinus University v Budapešti, Maďarsko (7. 9. - 11. 9. 2015) s podtitulem ,,Education and Transition. Contributions from Educational Research’’. Posterový příspěvek prezentovaný v generální sekci na téma: The changing paradigm of education in the Czech Republic: inclusion phenomenon and its conception of primary school pupils. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, QUAERE 2015, Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů/ vědecká konference konaná v Praze (25. 5. - 30. 9. 2015). Příspěvek v sekci na téma: Koncept kvality života u osob s mentálním postižením. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Webové stránky grantového projektu ev. č. 242213 ,,Prekoncepce a miskoncepce vybraných sociálně patologických jevů u žáků základních škol'' www.prekoncepce.cz [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Volitelný předmět: Diagnostika žákovských prekoncepcí v pedagogické praxi Odkaz na předmět: http://is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?do=predmet&skr=2014&kod=O01315V66 [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Didaktika I. stupně ZŠ I (kód předmětu: O01215017) Anotace: Cílem kurzu je orientovat studenty v základních didaktických problémech. Pozornost je věnována zejména klíčovým východiskům vnitřní reformy české školy, struktuře, obsahu a pojetí primární školy v zemích EU, vývoji koncepcí výuky (s ohledem na konstruktivistické řízení učební činnosti žáků, zdůrazňující žákovské prekoncepce a miskoncepce ve výuce), alternativním pedagogickým koncepcím. Doporučení - absolvovat didaktiku 1. stupně a učitelské praktikum u stejného vyučujícího. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Vystoupení na mezinárodní vědecké konferenci: Children’s Conceptions of Social Pathology Phenomena: Interpretational Framework of Selected Primary School Pupils. QUAERE, Interdisciplinární konference doktorandů a odborných asistentů, 2014. Hradec Králové, 26. - 30. května. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Vystoupení na mezinárodní vědecké konferenci: Diagnostics of Children’s Conceptions in a Low-threshold Facilities for Children and Youth. QUAERE, Interdisciplinární konference doktorandů a odborných asistentů, 2014. Hradec Králové, 26. - 30. května. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Vystoupení na mezinárodní vědecké konferenci v Portu: PIVARČ, Jakub. Children’s Conceptions of Intellectual Disability: Three Views of Primary School Pupils. (Poster No. 235). The European Conference on Educational Research: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe, 2014. Porto, Portugal, 1-5 Sept. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Prezentace dílčích výsledků řešení projektu, zejména teoretické uchopení a precizace pojmů (prekoncepce a miskoncepce) na konferenci České asociace pedagogického výzkumu v Ústí nad Labem (16. - 18. 9. 2013). PIVARČ, Jakub. Žákovské prekoncepty mentálního postižení. Posterový příspěvek na XXI. výroční konferenci České asociace pedagogického výzkumu. Ústí nad Labem: PF UJEP, 16. - 18. 9. 2013. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Diseminace výsledků kvalitativního výzkumu žákovských prekoncepcí a miskoncepcí vybraných sociálně patologických jevů a rozbor možností i limitů diagnostiky a výzkumu prekoncepcí a miskoncepcí žáků základních škol. Aktivní vystoupení na doktorské konferenci s názvem Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech dne 20. 5. 2013 v Praze. PIVARČ, Jakub. Metodologické aspekty diagnostiky a výzkumu žákovských prekoncepcí. Ústní sdělení v sekci Logika výzkumu Theory driven v rámci doktorské konference ,,Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech‘‘. Praha: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, 20. 5. 2013. [Jiný výsledek]
Pivarč, Jakub, Prezentace dílčích výsledků řešení projektu, zejména teoretické uchopení a precizace pojmů (prekoncepce a miskoncepce) na mezinárodní konferenci v Istanbulu. Na základě hodnocení mezinárodní komise asociace EERA byl posterový příspěvek s názvem Preconceptions and Misconceptions of Elementary School Pupils Toward Intellectual Disabilities oceněn prestižní cenou: Waxmann Poster Award (viz přílohy). PIVARČ, Jakub. Preconceptions and Misconceptions of Elementary School Pupils Toward Intellectual Disabilities. Posterový příspěvek na výroční konferenci Evropské asociace pedagogického výzkumu European Conference on Educational Research (ECER 2013), Turecko: Bahçeşehir University in Istanbul, 11. 9. 2013. [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: