• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Komparativní hudební pedagogika v zemích V4, výzkum a jeho odborná reflexe

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 3 zázn.)
LOJDOVÁ, Jaroslava. Malý průvodce hudební naukou, aneb co dělat, když.... Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2015. cca 60 s. ISBN 978-80-7290-819-6. [Kniha]
S účinností od 13.10.2015 došlo ke změně školitele v rámci mého doktorského studia na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze ve studijním oboru Hudební teorie a pedagogika. Původní školitel doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. se písemně vzdal funkce školitele a vedoucího projektu GAUK č. 658012. Nově jmenovaný školitel, prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. neměl námitek, aby ve funkci školitele a vedoucího dokončil řešení výše uvedeného projektu. Tato změna se promítla do změněné koncepce uvedeného projektu. Řešitelka na základě podnětů a rozhovorů s učiteli hudební teorie na ZUŠ v ČR napsala metodickou příručku, která bude sloužit jako skriptum pro studenty hudebních oborů Pedagogické fakulty UK v Praze a také studentů Pražské konzervatoře, kteří se připravují na profesní dráhu hudebních pedagogů.
Lojdová, Jaroslava, LOJDOVÁ, J. Jarní příběh. Poradce ředitelky mateřské školy, 2013, roč. 2, č. 8, str. 36-37. LOJDOVÁ, J. Rytmus a řeč těla. Scénář v rámci cyklu edukativních programů ČF Hudba jako řeč srdce, 2013. LOJDOVÁ, J. Research of New Trends in Music Education in Visegrad Countries, prezentace v rámci INTENSIVE PROGRAMME ERMEC: Educational Research Methodology in a European Context, J. Hradec 2013. OJDOVÁ, J. Pedagogical Reform and Its Content and Formal Changes, prezentace v rámci konference EAS „The Reflective Music Teacher“, Belgie 2013. LOJDOVÁ, J. Budoucnost Evropy spočívá v reflexi každodenní práce učitele [online]. Dostupné na World Wide Web: http://iforum.cuni.cz/IFORUM-14085.html. [Jiný výsledek]
Lojdová, Jaroslava, Dílčí výsledky řešeného projektu Komparativní hudební pedagogika v zemích V4 (výzkum a jeho odborná reflexe) byly přijaty do odborného sborníku z česko slovenské doktorandské konference s názvem Teória a prax hudobnej edukácie, která se uskutečnila na PedF UMB v Banské Bystrici dne 17.10.2012. Oba příspěvky (LOJDOVÁ, J. Proč se teorie liší od praxe?; KODEJŠKA, M. Doktorandská studia na pomoc hudebně pedagogické praxi) jsou označeny jako výsledky řešeného úkolu GAUK č. 658012 na PedF UK. Prohlášení o přijetí do tisku je součástí podané žádosti o pokračování grantu. [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: