• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Postdramatická percepce přítomnosti a selhání v divadelní tvorbě Forced Entertainment

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 9 zázn.)
Stejskalová, Tereza. Menage à trois teorie, umění a politiky. Claire Fontaine a Čto dělať?. Sešit pro umění, teorii a příbuzné zóny, 2012, sv. 13/2012, s. 6–29. ISSN 1802-8918. [Článek v časopise]
Suk, Jan. Seeing the Seeing the Seeing: Understanding the Spectatorship of Forced Entertainment. American and British Studies Annual , 2011, sv. 4, s. 146–157. ISSN 1803-6058. [Článek v časopise]
Suk, Jan. Seeing the Seeing the Seeing: Understanding the Spectatorship of Forced Entertainment. American and British Studies Annual , 2011, sv. 4, s. 146–158. ISSN 1803-6058. [Článek v časopise]
Příspěvek se zabývá otázkou přítomnosti jako základního dramat(urg)ického elementu v divadelní tvorbě britské experimentální divadelní skupiny Forced Entertainment. Přítomnost je zkoumána ze dvou hlavních úhlů, metadivadelního zpřítomňování se herců, a z neustálého apelu na přítomnost diváka, který je tak vnímán nikoli pasivně, avšak aktivně, jakožto svědek. Celá zkušenost vnímání divadelního představení tak působí jako etické dialogické jednání akcentující realitu, tedy základní prvek postdramatické percepce divadla 21. století.
Sborník American and British Studies Annual byl v loňském roce zařazen do Web of Knowledge, očekává se tedy i letos jeho zařazení do této databáze.
Suk, Jan. Indulgent Audience: Shakespeare’s The Tempest and Forced Entertainment’s Spectacular in Postdramatic Theory. In Trušník, Roman, Nemčoková,Katarína, Bell, Gregory Jason. Theories and Practice: Proceedings of the Second International Conference on English and American Studies. : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. s. 179–186. ISBN 978-80-7454-089-9. [Článek ve sborníku]
Pavelková, Hana, Článek "Representation of Violence and Trauma in Contemporary Monologues“ Prague Journal of Anglophone Studies, v recenzním řízení (tisk – červen 2013) [Jiný výsledek]
Suk, Jan, Článek "Stepping Off the Empty Stage: Live Art Aspects in Bloody Mess" Journal in Anglophone Studies Hradec Králové, (v tisku – červen 2013). [Jiný výsledek]
Suk, Jan, Článek "Enjoy the Violence (of Nothing): a Study on Silence in the British Live Art of the 1990s“ v recenzním řízení [Jiný výsledek]
Suk, Jan, Článek "Becoming Art: Life-works of Tehching Hsieh in Deleuzian Perspective“ Prague Journal of Anglophone Studies, v recenzním řízení (tisk – červen 2013) [Jiný výsledek]
Suk, Jan, Článek k publikaci, vychází v únoru 2012. Stepping Off the Empty Stage: Postdramatic Aspects of Presencing in Bloody Mess Komentář: Článek se hlouběji opírá o analýzu prostoru a realitu, hic et nunc, v kontextu současného experimentálního divadla. Principy postdramatické teorie pak úspěšně aplikuje na rozboru typicky postmoderního představení britského divadelního spolku Forced Entertainment. Časopis: Journal in Anglophone Studies Hradec Králové je mezinárodní recenzovaný časopis vycházející jednou ročně. [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: