• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 20 zázn.)
ŠÍMA, Jan. Nové trendy v oblasti marketingu sportovních akcí. Marketing & Komunikace, 2011, sv. 21 (2), s. 12–15. ISSN 1211-5622. [Článek v časopise]
RUDA, Tomáš, AUGUSTOVÁ, Michaela, LUKAVSKÝ, Martin, ŠÍMA, Jan . Financování sportu ze zdrojů Evropské unie. Česká kinantropologie, 2012, sv. 16 (4), s. 31–39. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
ŠÍMA Jan, RUDA, Tomáš. Customer Perception of Service Quality in Sport. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica, 2011, sv. 47 (2), s. 68–77. ISSN 1212-1428. [Článek v časopise]
RUDA, Tomáš, AUGUSTOVÁ, Michaela, ŠÍMA, Jan . Aplikace metody SERVQUAL pro hodnocení kvality služeb ve sportu. Česká kinantropologie, 2012, sv. 16 (4), s. 47–54. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
ŠÍMA Jan, RUDA, Tomáš. CONCEPTUALIZATION OF METHODS DESIGNED TO EVALUATION SERVICE QUALITY IN SPORT. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica, 2012, sv. 48(2), s. 146–155. ISSN 1212-1428. [Článek v časopise]
Šíma, Jan. Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech. Česká kinantropologie, 2013, sv. 17(4), s. 84–94. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
RUDA, Tomáš, AUGUSTOVÁ, Michaela, LUKAVSKÝ, Martin, ŠÍMA, Jan . Financování sportu ze zdrojů Evropské unie.. Česká kinantropologie, 2012, sv. 16, s. 31–39. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
RUDA, Tomáš; AUGUSTOVÁ, Michaela; ŠÍMA, Jan. Aplikace metody SERVQUAL pro hodnocení kvality služeb ve sportu. Česká kinantropologie, 2012, sv. 16, s. 47–54. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
ŠÍMA, Jan; RUDA, Tomáš. Conceptualization of Methods Designed to Evaluation Service Quality in Sport. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica, 2012, sv. 48, s. 86–99. ISSN 1212-1428. [Článek v časopise]
Šíma, Jan. Customer Perception of Service Quality in Sport. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica, 2011, sv. 2, s. 51–62. ISSN 1212-1428. [Článek v časopise]
“ACTA UNIVERSITATIS CAROLINAE – Kinanthropologica” (AUC – K) je mezinárodním periodikem a fórem v šíření výsledků výzkumu v kinantropologii (sportovních vědách). Časopis je zařazený do databáze European Reference Index for the Humanities (ERIH)
Šíma, Jan. Nové trendy v oblasti marketingu sportovních akcí. Marketing & Komunikace, 2011, sv. 21 (2), s. 12–15. ISSN 1211-5622. [Článek v časopise]
Časopis Marketing & komunikace vydává Česká marketingová společnost (ČMS). Je vyhledávaným periodikem nejen mezi odborníky v oboru,
ale i marketingovými a obchodními pracovníky různých společností.
ŠÍMA, Jan. Hmotné vybavení jako ukazatel kvality služeb poskytovaných fitness centrem. In Jiří Suchý. Scientia Movens. : Univerzita Karlova v Praze, 2012. s. 441–446. ISBN 978-80-86317-92-2. [Článek ve sborníku]
ŠÍMA, Jan. Informační asymetrie mezi zákazníky a poskytovateli služeb v oblasti fitness. In Kamila Sluková. Asymetrie informací... teorie a praxe. : České vysoké učení technické, 2012. s. 96–102. ISBN 978-80-01-05077-4. [Článek ve sborníku]
ŠÍMA, Jan; RUDA, Tomáš. Measuring Functional Service Quality Using SERVQUAL in Czech Fitness Centers. In Katalin Kovacs. 20th International Congress on Sports Sciences. : Semmelweis University, Budapest, Hungary, 2012. s. 28–28. [Článek ve sborníku]
ŠÍMA, Jan. Hmotné vybavení jako ukazatel kvality služeb poskytovaných fitness centrem. In Jiří Suchý. Scientia Movens. : Univerzita Karlova v Praze, 2012. s. 441–446. ISBN 978-80-86317-92-2. [Článek ve sborníku]
ŠÍMA, Jan. Informační asymetrie mezi zákazníky a poskytovateli služeb v oblasti fitness. In Kamila Sluková. Asymetrie informací... teorie a praxe. : Ceské vysoké učení technické v Praze, 2012. s. 96–102. ISBN 978-80-01-05077-4. [Článek ve sborníku]
ŠÍMA, Jan; RUDA, Tomáš, příspěvek na mezinárodní konferenci 8th International Conference Sport and Quality of Life ISBN 978‐80‐210‐5610‐7 název příspěvku: Proces sof Pilot Standardization of the Servqual Questionnaire in the Czech Version to Evaluate Service Quality in Fitness Area [Jiný výsledek]
ŠÍMA, Jan; NAURIGHT, John, navázání spolupráce Profesorem Johnem Naurightem, odborníkem na management služeb v oblasti sportu a volnočasových aktivit z George Mason University, stát Virginia, USA příprava společné publikace [Jiný výsledek]
Jan Šíma, John Nauright, Na 19th Conference of the European Association for Sport Management v Madridu byla navázána spolupráce s Prof. Johnem Naurigtem, Ph.D. z George Mason University, stát Virginia, USA. [Jiný výsledek]
Šíma, Jan, příspěvek na mezinárodní konferenci 8th International Conference Sport and Quality of Life ISBN 978‐80‐210‐5610‐7 název příspěvku: Proces sof Pilot Standardization of the Servqual Questionnaire in the Czech Version to Evaluate Service Quality in Fitness Area [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: