• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Role příběhu v multimediálních výukových materiálech

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 8 zázn.)
Sýkora, Tomáš. Can narrative cutscenes improve home learning from a math game? An experimental study with children. British Journal of Educational Technology, 2021, sv. 52, s. 42–56. ISSN 1467-8535. IF 2.951. [Článek v časopise]
STUDIE B – na základě podnětů z recenzního řízení byla podle plánu dokončena publikace „Can narrative cutscenes improve home learning from a math game? An experimental study with children“; publikace byla přijata do časopisu British Journal of Educational Technology (IF = 2,95). Hlavním autorem je původní spoluřešitel projektu a alumni FF ÚK Tomáš Sýkora; spoluautorkou je původní hlavní řešitelka projektu Tereza Stárková.
Stárková, Tereza. Eight-Year-Olds' Conceptions of Computer Viruses: A Quantitative Study. In Eight-Year-Olds' Conceptions of Computer Viruses: A Quantitative Study. WiPSCE'19: Proceedings of the 14th Workshop in Primary and Secondary Computing Education. : Association for Computing Machinery, 2019. s. 1–7. ISBN 978-1-4503-7704-1. [Článek ve sborníku]
Javora, Ondřej, Konferenční příspěvek (presentace), "Visual customization in serious games and its effect on learning outcomes: a study with children", EARLI SIG 2 Comprehension of Text and Grahics (online, 31. 8. - 2. 9. 2020). [Jiný výsledek]
Javora, Ondřej, Článek přijatý k recenznímu řízení - Customization in Educational Computer Games and its Effect on Learning: Experimental Study with Primary School Children - Journal of Computer Assisted Learning; Edited By: Paul A. Kirschner and Jeroen Janssen; Impact factor:2.126; Online ISSN:1365-2729 [Jiný výsledek]
Javora, Ondřej, Konferenční příspěvek (poster), "Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects", ČAPV (Ostrava, 14. – 16. 11. 2020). [Jiný výsledek]
Sýkora, Tomáš, Konferenční příspěvek (presentace), "Vliv příběhu na učební výsledky při využití výukových digitálních her pro děti mladšího školního věku", ČAPV (Liberec, 11. - 13. 9. 2019). [Jiný výsledek]
Brom, Cyril, Konferenční příspěvek (presentace), "Dataville and Computing Pre-conceptions of Primary School Children: or the Voyage into the Computer and Back Again", Cyberspace 2020 (online, 26. - 30. 11. 2020). [Jiný výsledek]
Javora, Ondřej, Konferenční příspěvěk (presentace) Cyberspace 2019 (Brno 29. - 30. 11. 2019) [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: