• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Žákovské projekty jako jeden z nástrojů realizace školních vzdělávacích programů

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 18 zázn.)
Švrčková, Petra, Matematické projekty – dva náměty. In Stehlíková, N., Jirotková, D. Dva dny s didaktikou matematiky 2008. Sborník příspěvků. Praha: PedF UK, 2008, s. 122 - 129. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Žákovské projekty v matematice, KMDM Pedf UK, 2010, v tisku. Jedná se o publikaci, která shrnuje tříletou práci autorky. Vyjde na KMDM PedF UK v Praze jako preprint a bude k dispozici na www.suma.jcmf.cz v pdf formátu. Je určena jak pro výzkumníky v oblasti projektů ve výuce matematiky, tak pro učitele z praxe. Kniha má 152 stran a obsahuje tyto kapitoly: Úvod, Kořeny projektů, Různé pohledy na projekt ve vyučování, Druhy projektů, Příprava projektu a práce žáků na něm, Výzkum týkající se projektů v oblasti matematiky, Současné školství a projekty, Akční výzkum v mých třídách, Katalog námětů na projekty a Závěr. Publikace bude tištěna ve formátu A5, z čehož vychází i její formátování. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Teaching Mathematics through Pupils’ Projects. In Kourkoulos, M., Tzanakis, C. Proceedings 5th International Colloquium on the Didactics Of Mathematics, Rethymnon, Crete, 2008, s. 339 - 344. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, The Use of Projects in the Teaching of Mathematics, poster, Proceedings of The CIEAEM 61, Montréal, Canada, 2009, v tisku. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Project Teaching in Mathematics, YESS 4 Summer School, Trabzon, Turkey, August 18 – 24 2008, 4 strany. Publikováno online: http://yess4.ktu.edu.tr/YermePappers/Petra_Svrckova. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Teaching Mathematics through Pupils’ Projects. In Tzanakis, C. íed.), International Colloquium on the Didactics Of Mathematics, Rethymnon, Crete, v tisku. 8 stran. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Matematické projekty – dva náměty. In Stehlíková, N., Jirotková, D. Dva dny s didaktikou matematiky 2008. Sborník příspěvků. Praha: PedF UK, v tisku. [Jiný výsledek]
Matějů, Bohuna, Prekoncepty a vyvození dělení na 1. stupni ZŠ, In Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. Sborník příspěvků. Olomouc 2008, Univerzita Palackého v Olomouci, v tisku. [Jiný výsledek]
Stehlíková, Naďa, How do practicing teachers use projects in their teaching of mathematics? In Maj, B., Pytlak, B., Swoboda, E. (eds.), Supporting independent thinking through mathematical education. Rszeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2008, p. 247. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Žákovské projekty ve výuce matematiky, vystoupení na doktorandské škole, Zlenice, Česká republika, duben 2008. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Stehlíková, Naďa, Pojmová mapa v žákovském projektu. In Stehlíková, N. (ed.), Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008, s. 143-150. [Jiný výsledek]
Hošpesová Alena, Matějů Bohuna, Pěstování žákovských kompetencí ve školním vyučování. Pracovní dílna na konferenci Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání, Plzeň, 18.- 20.4.2007, 45 min [Jiný výsledek]
Stehlíková, Naďa, Functional thinking through projects. Pracovní dílna pro učitele matematiky na the Mathematics and Physics Departments of S.S.I.S. del Lazi, Řím, Itálie, 19.4.2007, 90 minut. [Jiný výsledek]
Stehlíková, Naďa, Pupils project in the teaching of mathematics. Série pracovních dílen na kurzu pro učitele z Evropy EMTISM, 15.-19.1.2007, Praha, Pedf UK, 12 vyučovacích hodin. [Jiný výsledek]
Stehlíková, Naďa, Švrčková, Petra, Pojmová mapa v žákovském projektu. Pracovní dílna na konferenci Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let, Litomyšl, 18.-20. 10. 2007, 60 minut. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Teaching mathematics through pupils’ projects. Submitted to 5th International Colloquium on the Didactics of Mathematics, Crete 2008, 8 stran. [Jiný výsledek]
Stehlíková, Naďa, Švrčková, Petra, Pojmová mapa v žákovském projektu. In Stehlíková, N. (ed.), Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let, sborník příspěvků. V tisku. 6 stran. [Jiný výsledek]
Švrčková, Petra, Do Pupils Solve Mathematical Problems with Insight or Do They Only Memorize? CIEAEM59, Dobogoko, Hungary, July 23-29 2007, 6 stran. [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: