• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Souvislost programu aktivit v přírodě s rozvojem sociální koheze a vztahů ve skupinách dospívající mládeže

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 8 zázn.)
Kalkusová, Lucie. Vedení her a jejich reflexe. Tělesná výchova a sport mládeže, 2016, sv. 82(3), s. 16–20. ISSN 1210-7689. [Článek v časopise]
Kalkusová, Lucie; Vomáčko, Ladislav. Změna vnímané sociální koheze ve školních třídách po absolvování kursu aktivit v přírodě. Česká kinantropologie, 2014, sv. 18 (1), s. 43–52. ISSN 1211-9261. [Článek v časopise]
Kalkusová, Lucie. Různé způsoby reflexe nejen v programech aktivit v přírodě. Tělesná výchova a sport mládeže, 2017, sv. 83(2), s. 28–32. ISSN 1210-7689. [Článek v časopise]
Kalkusová, Lucie. Adaptační kurz jako nástroj změny sociálních vztahů ve třídním kolektivu. Studia Sportiva, 2017, sv. 11(1), s. 00–00. ISSN 1802-7679. [Článek v časopise]
Článek vyjde v průběhu května 2017. Přikládám rozhodnutí redakce o jeho uveřejnění.
Kalkusová, Lucie. Social Cohesion and Relationships Changes in School Classes after Outdoor Courses. Journal of Experiential Education, 2017, sv. 00, s. 00–00. ISSN 1053-8259. [Článek v časopise]
Článek je v recenzním řízení. V tuto chvíli jsou zpracovávány připomínky recenzentů tak, aby mohl být rukopis znovu odeslán do redakce.
Kalkusová, Lucie; Turčová, Ivana. Kurzy aktivit v přírodě – jak na ně? . Tělesná výchova a sport mládeže., 2016, sv. 82(2), s. 18–23. ISSN 1210-7689. [Článek v časopise]
Kalkusová, Lucie. Sociomapování jako metoda zkoumání sociální koheze ve školní třídě . In Suchý J., et al. . Scientia movens 2014. : Praha: FTVS UK, 2014. s. 235–241. ISBN 978-80-87647-14-1. [Článek ve sborníku]
Kalkusová, Lucie, rukopis článku Social Cohesion and Relationships Development in School Classes through Outdoor Education Course, který je připraven pro Journal of Experiential Education and Outdoor Learning [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: