Projekty pro rok 2025 - Přijaté nové projekty 2025


Název
616225
PřF
B-CH
Lyu, Zhendong
Pokročilé fotochemické generování těkavých sloučenin pro nepřímé ultrastopové stanovení fluoru pomocí hmotnostní spektrometrie s indukčně vázaným plazmatem
614225
PřF
B-CH
Vlčková, Nikol
Praktická využitelnost ambientních plazmat jako atomizátorů hydridů ve stopové prvkové analýze: odolnost vůči interferencním a možnosti in-situ prekoncentrace analytu
608625
PedF
A-PP
Hamerská, Lucie
Sledování vlivu netextových komponent učebních materiálů pro výuku chemie na schopnost studentů s nimi pracovat
606525
PedF
A-PP
Kronovetrová Fingerová, Markéta
Pojetí slohu v učebnicích měšťanských škol z období let 1918–1939
604225
1. LF
C
Kälble, Louis
Analýza obličejových pohybů u neurodegenerativních onemocnění: Vývoj digitálních biomarkerů s využitím zpracování obrazu
598325
PedF
A-PP
Buchta, Vojtěch
Vnímání rizik a příležitostí umělé inteligence v umělecké tvorbě: Analýza obav a postojů středoškolských studentů uměleckých oborů
592325
LF HK
C
Lux, Kristián
Pohlavní rozdíly u antracyklinové kardiomyopatie v experimentálním modelu in vivo.
592225
2. LF
C
Novák, Tomáš
Polarizace alveolárních makrofágů navozená podáváním kortikoidů jako významný faktor ovlivňující rozvoj plicní hypertenze
586225
1. LF
C
Zelníková, Adriána
Kvantifikace okohybných poruch u roztroušené sklerózy
578225
FF
A-PP
Kynčlová, Kateřina
Diskriminace hlásek mateřského jazyka u kojenců s rizikem dyslexie a dospělých dyslektiků
574225
FF
A-PP
Kalenská, Lucie
Popis uživatelů a témat pro vyhledávání pomoci na lince Parafilik v kontextu nízkoprahových intervencích zaměřených na pachatele sexuálně motivované trestné činnosti
572225
FF
A-TFP
Nativo, Nicoletta
Nezbytnost a nahodilost v pařížském quaestio: Siger z Brabantu a rukopis pražské KMK L.54
556225
PedF
A-FGM
Krygarová, Adéla
Oslovování ve školské komunikaci
552225
PedF
A-PP
Dvořáková, Danuše
Edukace seniorů a pečujícího personálu v domovech pro seniory v oblasti orálního zdraví
550325
FF
A-TFP
Nemec, Šimon
Víra u Mikuláše Kusánského jako poznání, podmínka poznání a jeho obsah