• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu BDI jazyky jako nástroje pro specifikaci chování inteligentních virtuálních agentů

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 13 zázn.)
Gemrot, Jakub; Černý, Martin; Brom, Cyril. Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH. In Beatrice Duval, H. Jaap van den Herik, Stephane Loiseau, Joaquim Filipe. Proceedings of the 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence. : SciTePress, 2014. s. 461–468. [Článek ve sborníku]
Gemrot, Jakub; Černý, Martin; Brom, Cyril. Teaching Intelligent Virtual Agents Programming through Simulated Children's Games. In Patrick Dickinson. GAMEON'2014. : Blue and Red cover, 2014. s. 43–49. ISBN 978-90-77381-85-4. [Článek ve sborníku]
Plch, Tomáš; Marko, Matěj; Ondráček, Petr; Černý, Martin; Gemrot, Jakub; Brom, Cyril. An AI System for Large Open Virtual World. In Ian Horswill, Arnav Jhala. Proceedings of Tenth Annual AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. : AAAI Digital Library, 2014. s. 44–51. [Článek ve sborníku]
Korstanje, R.; Brom, C.; Gemrot, J.; Hindriks, V.. Comparing Programming in POSH and GOAL A Comparative Study using Intelligent Virtual Agents. In Takayuki Ito, Catholijn Jonker, Maria Gini, Onn Shehory. Proc. Agents for Games and Simulations, The Second AAMAS Workshop on Cognitive Agents and Virtual Environments (CAVE 2013). : IFAAMAS, 2013. s. 94–112. ISBN 978-1-4503-1993-5. [Článek ve sborníku]
Gemrot, J.; Havlíček, J.; Bída, M.; Kadlec, R.; Brom, C. yaPOSH Action Selection. In Aylett, R.; Krenn, B.; Pelachaud, C.; Shimodaira, H.. Intelligent Virtual Agents. : Springer, 2013. s. 458–459. ISBN 978-3-642-40414-6. [Článek ve sborníku]
Gemrot, J.; Černý, M.; Brom, C.. Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH. In in press. Proceedings of 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence. : in press, 2014. s. 0–0. [Článek ve sborníku]
Gemrot, Jakub; Hlavka Zdeněk; Brom Cyril. Does high-level behavior specification tool make production of virtual agent behaviors better?. In Vincent Conitzer, co-edited with Michael Winikoff, Wiebe van der Hoek, and Lin Padgham. Proceedings of Cognitive Agents for Virtual Environments. : INESC-ID, 2012. s. 139–156. [Článek ve sborníku]
Brom Cyril; Babor Petr; Popelová Markéra; Bída Michal; Tomek Jakub; Gemrot Jakub. Controlling Three Agents in a Quarrel: Lessons learnt. In Marcelo Kallmann, Kostas Bekris. Proceedings of Motion in Games 2012. : Springer, 2012. s. 158–169. [Článek ve sborníku]
Bída Michal; Černý Martin; Gemrot Jakub; Brom Cyril. Evolution of GameBots project. In Marc Herrlich, Rainer Malaka, Maic Masuch. Entertainment Computing - ICEC 2012. : Springer, 2012. s. 397–400. [Článek ve sborníku]
Gemrot Jakub; Bída Michal; Brom Cyril. Pogamut Toolkit (Demonstration). In Vincent Conitzer, co-edited with Michael Winikoff, Wiebe van der Hoek, and Lin Padgham. Proceedings of Cognitive Agents for Virtual Environments. : INESC-ID, 2012. s. 1469–1470. [Článek ve sborníku]
Kadlec Rudolf; Tóth Csaba; Černý Martin; Barták Roman; Brom Cyril. Planning Is the Game: Action Planning as a Design Tool and Game Mechanism. In Mark Riedl, Gita Sukthankar. Proceedings of the Eighth AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. : AAAI Press, 2012. s. 160–166. [Článek ve sborníku]
Holaň, David; Gemrot, Jakub; Černý, Martin; Brom, Cyril, Demo: EmohawkVille: Virtual City for Everyone, Demo presentation at AI & Games Symposium, Kent, UK (AISB 2015), in-press. [Jiný výsledek]
Gemrot, Jakub; Černý, Martin; Brom, Cyril, Prezentace: Teaching How to Engineer Behaviors for Videogame Characters, SPLASH-E, Portland, USA, 2014 [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: