• Facebook
  • Twitter
  • RSS
  • Navigator
  • Test2
  • test projekty gauk

test projekty gauk

Výsledky projektu Algoritmická teorie her

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 5 zázn.)
Burch, Neil; Schmid, Martin; Moravčík, Matej; Bowling, Michael. Aivat: A new variance reduction technique for agent evaluation in imperfect information games. In AAAI. AAAI. : AAAI, 2018. s. 784–790. [Článek ve sborníku]
Moravčík, M., Schmid, M., Burch, N., Lisý, V., Morrill, D., Bard, N., ... & Bowling, M.. DeepStack: Expert-Level Artificial Intelligence in No-Limit Poker.. In Arxiv (článek je nyní v review do předního světového journálu). Arxiv (článek je nyní v review do předního světového journálu). : Arxivv (článek je nyní v review do předního světového journálu), 2016. s. 1–1. [Článek ve sborníku]
Schmid Martin, Moravcik Matej, Ha Karel, Hladik Milan, Gaukrodger Stephen. Automatic Public State Space Abstraction in Imperfect Information Games. . In Association for the Advancement of Artificial Intelligence. In Workshops at the Twenty-Ninth AAAI Conference on Artificial Intelligence.. : Association for the Advancement of Artificial Intelligence, 2015. s. 0–0. [Článek ve sborníku]
Martin Schmid, Matej Moravcik, Karel Ha, Milan Hladik, Stephen Gaukrodger. Refining Subgames in Large Imperfect Information Games . In Association for the Advancement of Artificial Intelligence. AAAI Conference on Artificial Intelligence 2016. : Association for the Advancement of Artificial Intelligence, 2016. s. 0–0. [Článek ve sborníku]
Moravčík, M., Schmid, M., Burch, N., Lisý, V., Morrill, D., Bard, N., ... & Bowling, M. , Supplemetary material [Jiný výsledek]
Poslední změna: 31. květen 2022 14:50 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: