Protestujícím chybějí argumenty ****************************************************************************************** * Protestujícím chybějí argumenty ****************************************************************************************** REAKCE K článku Bezhlavě kupředu, někdo se přidá, uveřejněnému na této stránce před čtrnácti dny, polemika na serveru www.academica.cz [ URL "http://academica.centrum.cz/"] . Pro takové protesty úplně chybějí argumenty. "Nemáme vymalováno, máme staré vybavení, učit minut později..." Nevím, co by si zadarmo představovali. Říkat o těch, kteří nesdílejí "re že jsou to lidé vyznávající heslo "držet ústa a krok", už není nic jiného než ubohost. "Po nechtěli nic víc, než aby přišel se na naše akce podívat a tím nás podpořit. Ale když i to zatěžko, každý ať si to pak přebere sám." Každý, kdo s vámi nesouhlasí, je hlupák, nebo co lookas Jsem zastáncem školného, ale určitě ne toho, aby se prostě od příštího roku vybíralo všude Lidé si musejí uvědomit, že je potřeba na školné šetřit třeba formou spoření na vzdělávání mě nevyhnutelné, neboť zvyšování státních dotací do vysokého školství nejdříve zákonitě po platů a zvyšování počtu studentů, ale ne k větší úrovni a vybavenosti. Důvod spočívá nejen nedostatku financí, ale i ve způsobu financování vysokých škol: každý rok se musí utratit prostředky převést do dalšího roku, čímž by se teoreticky za pár let ušetřilo na nějaký př Petr Já studuji v Japonsku. Nemalovalo se tu asi nikdy, v zimě se běžně sedí v laboratoři v zim Komfort, jaký mají v ČR doktorandi, nemají zde mnozí pedagogové. Když jsme stěhovali labor převáželi věci vlastními auty bez jakékoliv náhrady za benzin. Na druhou stranu můžeš měři kterémkoliv přístroji. A co víc, dost běžně studenti ve čtvrťáku a páťáku přednášejí na me konferencích. Samozřejmě povinně a dá jim to zabrat. Zkrátka, jak tak porovnávám život stu Japonsku, je na tom český student mnohonásobně lépe. Pokud však porovnávám to, co se naučí lépe zase ten japonský. Pavel