Soutěž mi přinesla více zákazníků i práce ****************************************************************************************** * Soutěž mi přinesla více zákazníků i práce ****************************************************************************************** Před půl rokem se Linda Vavříková stala vítězkou soutěže Makro Živnostník roku. Tehdy její na zprostředkování zážitků znala jen hrstka lidí, kteří si informace většinou vyhledávali Dnes její jméno skloňují všechna média a počet zákazníků prudce roste. »Soutěž nám přinesla řadu příležitostí, jak o sobě dát vědět většímu množství lidí. Díky t desítky procent více zákazníků než před rokem,« potvrzuje Vavříková. Proměnou prošla i All Společnost, za kterou původně stála jen Vavříková se svým přítelem Josefem Dvořákem se roz nové kolegy a přestala jí stačit původní kancelář. »Od vítězství v soutěži jsme přidali řadu nových zajímavých zážitků a na další se chystáme přijali řadu nových kolegů, přestěhovali se do větších kanceláří a chystáme nové projekty. spousta,« vyjmenovává podnikatelka. S pracovním názvem Linda Vavříková začala s podnikáním před dvěma lety. Vsadila přitom na strategii, že darov potěší více než materiální dárek. S hlavou plnou nápadů a pár tisíci korunami založila fir – Allegria. V ní nabízí nejenom dárkové poukázky na adrenalinové sporty, ale i třeba možno vlastní pivo. Teprve když začala zkoumat trh, objevila, že podobné firmy na zážitky už úspěšně fungují v Německu, Rakousku, v Austrálii i na Novém Zélandě. Vyplnila tedy mezeru na českém trhu, investovala do propagace a už brzy se ozvali první zá služeb Allegrie využívají i největší české firmy, které netradičními zážitky obdarovávají »Právě zaměstnanci nebo důležití klienti, kterým se v kanceláři hromadí lahve whisky, rekl další pozornosti, ocení dárek v podobě zážitku,« dodává Vavříková. V kurzu je jízda hummerem Z nulového kapitálu se Allegrii podařilo rozběhnout na konci roku 2004 a v polovině násled dosáhla obratu 121 tisíc korun. V první polovině roku 2006 už částka přesáhla dva miliony a Linda Vavříková se díky svému nápadu stala vítězem soutěže Makro Živnostník roku 2006. »Allegria ve španělštině znamená radost. Původně to byl pracovní název, který se sice všem ale nyní už ho asi nezměníme,« dodává Vavříková. Přestože portfolio zážitků, které Allegria Lindy Vavříkové nabízí, se za poslední rok rozr zážitků, nejpopulárnější jsou stále »osvědčené kousky«. Stále oblíbená je jízda terénním Hummerem, let stíhačkou či balíček pro ženy s názvem »Nec rozmazlovat«. Absolutním hitem jsou ale hodiny bagrování i s bagristickou svačinou. Podle Vavříkové hodn manažeři, kteří musí trávit pracovní dobu v obleku a v konzervativním prostředí. Populární jsou i takzvané Milionářské dny. Obdarovaní si mohou přát například řidiče s lim je podle jejich přání zaveze na golf, na masáže či na oběd, kde se jim bude věnovat sám šé Milionářský den je pak završen nějakým speciálním večerním programem. Dárky ze sedmdesáti procent kupují ženy pro muže. »Let balonem mi dala dcera k padesátým n to nádherný pocit,« říká Václav Čížek, který si zážitek od Allegrie nemůže vynachválit. V organizují zážitky sestavené podle individuálních přání zákazníka. Jednou si jeden zákazní vytvořit kalendář s vlastními fotografiemi, a pak už kalendář v nabídce zůstal. A má úspěc Tuzemské zážitky navíc přestávají Allegrii stačit. »Jsme proto v jednání s partnerskou fir rádi bychom brzo začali našim klientům nabízet i zážitky ze Slovenska,« dodává Vavříková V průběhu roku do nabídky přibudou i další zážitky. »Na našich stránkách by se měly objevi příštího měsíce,« dodává Vavříková. Sama si některé zážitky z katalogu i vyzkoušela. Nadchlo ji například bagrování či střelba Podnikatelka – studentka Allegria je prakticky rodinným podnikem, protože obchodním partnerem je přítel Lindy Vavří Dvořák, který se soustřeďuje především na rozvoj nabízených služeb. V práci tráví Vavříková zhruba deset hodin denně. I ve »volném čase« však přemýšlí, jak zl nabídku. »Allegrie není jen práce, ale i moje hobby,« přiznává. Linda Vavříková je nejenom úspěšná podnikatelka, ale také studentka Fakulty sociálních věd Karlovy. »Mám dokončená mediální studia, ale čeká mě ještě napsání diplomové práce. Doufám podaří v tomto roce,« říká Vavříková. Práci »v oboru« se však Vavříková věnovat nejspíš nebude. »Mediální oblast mě ale velice z vědomosti uplatňuji i ve svém podnikání,« dodává Vavříková, která ve volném čase fotografu koni.