Testovací web


  Rychlé vyhledávání


       Eye-tracking: nové výzvy a možnosti v didaktickém výzkumu

Eye-tracking: nové výzvy a možnosti v didaktickém výzkumu

Eye-tracking je metoda založená na sledování pohybů očí. Je známá především z psychologie či marketingu, ovšem v posledních letech je čím dál více aplikována i ve výzkumech zaměřených na vzdělávání.


Výzkumníci v didaktice díky použití této metody mohou získat informace o respondentech a procesech probíhajících při sledování stimulu (úlohy, instruktáže, experimentu, obrazu, učebnice...), které jim bez použití záznamu pohybu očí byly dosud utajeny.


Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s metodologií tohoto typu výzkumu, možnými problémy při jejím použití, nejčastějšími designy výzkumů i budoucností takto orientovaných výzkumů.



Tento dokument ..    

Kontaktní osoba
pro tento dokument:


 

 

Tento dokument
ke stažení:


     ve formátu PDF
     ve formátu TXT

 

Poslední změna:

29.04 2022 16:17

 


         
 

Pro zájemce o studium pořádá UK v týdnu od 13. do 17. února Informační týden. Webové stránky usnadní zájemcům orientaci v nabídce studia i podmínkách přijímacího řízení.

 

Komentáře a dotazy zasílejte z kontaktního formuláře, Poslední aktualizace : 27.04 2024 08:13 , © Univerzita Karlova v Praze