Historicko-pedagogický webinář ****************************************************************************************** * Historicko-pedagogický webinář ****************************************************************************************** V rámci projektu PROGRES Q17 Příprava učitele a učitelská profese v kontextu vědy a výzkum zájemce z řad akademických pracovníků, studentů a odborné veřejnosti na webinář, kde předn přednesou příspěvky k výuce dějin pedagogiky, výuce antických dějin a k profesnímu životu přelomu 19. a 20. století. PROGRAM • 13:50 Technické informace (Karel Starý) • 14.00 Přivítání účastníků • 14:15 Co a proč rozvíjet v dějinách pedagogiky pro učitelské vzdělávání? (Tomáš Kasper, Martin Strouhal, katedra pedagogiky FF UK) • 14:45 Proč i dnes učit antické dějiny? (Jana Kepartová, Jan Zdichynec, KDDD PedF) • 15:15 Čeští učitelé na přelomu 19. a 20. století – mimoškolní vzdělávání a učitelské por Pokorný, Magdaléna Pokorná, KDDD PedF) • 15:45 Diskuse • 16:00 Závěrečné shrnutí (Po každém příspěvku bude poskytnut prostor pro diskusi) Technické informace k webináři: Doporučujeme stáhnout si aplikaci (https://zoom.us/download), která umožňuje plně využít v funkcionality této platformy. (Zoom je též funkční v mobilním telefonu (Android, Apple), p webovém prohlížeči, pokud si nemůžete nebo nechcete stahovat aplikaci. Odkaz na přímý vstu (Firefox, Chrome apod): http://bit.ly/HisPedZoom [ URL "http://bit.ly/HisPedZoom"] Při vstupu přes aplikaci vyplňte: • Meeting ID: 948 1299 2204 • Passcode: 236706 Vstup do online prostředí bude otevřen od 13:30, aby byl dostatek času vyřešit případné te (Vstup do webináře bude umožněn i průběžně.) Po přihlášení si prosím vyplňte jméno a příjmení. O slovo se během diskuse hlašte pomocí i vyčkejte, až Vám moderátor udělí slovo a poté si nezapomeňte zapnout mikrofon. Budeme rádi webináře ponecháte zapnutou i kameru. Upozorňujeme, že webinář bude nahráván. ****************************************************************************************** * Anotace příspěvků ****************************************************************************************** • Co a proč rozvíjet v dějinách pedagogiky pro učitelské vzdělávání? [ URL "UDALOSTI-21934 co_a_proc_rozvijet.pdf"] • Proč i dnes učit antické dějiny? [ URL "UDALOSTI-21934-version1-antika.pdf"] • Z profesního života českých učitelů na přelomu 19. a 20. století [ URL "UDALOSTI-21934-v z_profesniho_zivota.pdf"]