Jak předcházet problémovému chování žáků? ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Seminář se bude věnovat představení výzkumně ověřeného konceptu prevence a intervence zamě problémové chování žáků Positive Behavior Intervention and Support (PBIS). Jedná se o komp zaměřený na management třídy, nastavení školního prostředí, cílenou intervenci u žáků se z v chování i podporu zapojování rodičů žáků. Koncept PBIS je diferencován do tří úrovní int velmi intenzivně je řešena úroveň preventivní. Efektivita PBIS byla ověřena mnoha výzkumný Steve Goodman, Ph.D. je ředitelem Michigan’s Integrated Behavior and Learning Support Init získal v oblasti dětské psychologie se zaměřením na aplikovanou behaviorální analýzu (ABA) na podporu pozitivního chování žáků. Celkem 12 let zastával pozici učitele ve škole pro žá chování. Působí jako konzultant pro pedagogické pracovníky v oblasti problémového chování vysokoškolský pedagog v přípravě budoucích učitelů. Stručný video-rozhovor s dr. Goodmanem je k dispozici na: https://www.youtube.com/watch?v= "https://www.youtube.com/watch?v=4-4n7hcxteY"] Seminář je určen pedagogům, speciálním pedagogům, sociálním pracovníkům, metodikům, pracov organizací, studentům i akademikům. Účast je zdarma. Kapacita omezena. Prosíme, registrujte se na email olsanova.magdalena(zavinac)cosiv.cz [ MAIL "olsanova.magdalena(zavinac)cosiv.cz"] nejpozději do pátku 11. ledna do 12:00.