Proměny edukačních situací a jejich konceptualizace ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Centrum školského managementu PedF UK pořádá ve dnech 23. – 24. dubna 2018 již sedmý roční vědecké konference s názvem Proměny edukačních situací a jejich konceptualizace. Moto konf jako situace – situace jako příležitost k učení se evokuje širší pohled na daný obor a pro zbavuje ho institucionální izolace, zasazuje ho do aktuálního dění ve světě a politice a p provázanost školy se světem a na nutnost pružného reagování na současné změny. Z hlediska managementu a managementu vzdělávání se otevírá široké pole pro odbornou diskuzi i příklad manažerské praxe a zkušeností. Dvoudenní akce spojující „kulatý stůl“ a vědeckou konferenc platformu pro názorovou výměnu a vzájemné obohacení odborníků, kteří se cítí býti povoláni k aktuálním otázkám současné teorie, praxe a budoucího vývoje tohoto pojetí školy. Uvedený vytváříme příležitost pro výměnu názorů a vzájemné obohacování. Pojem škola v nás zpravidla evokuje představu školní budovy, instituce či výchovu a vzdělá li se na něj optikou motta letošní konference Centra školského managementu tj. „škola jako zohledníme-li toto moto z hlediska školského managementu a managementu vzdělávání, otevírá pole pro odbornou diskuzi i příklady současné manažerské praxe a zkušeností. Škola jako si širší pohled na daný obor a problematiku a zbavuje ho institucionální izolace, zasazuje ho dění ve světě a politice a poukazuje na provázanost školy se světem a na nutnost pružného na současné změny. Školský management a management vzdělávání vnímá svoji propojující roli a praxí, mezi výzkumem a realitou. Vnímáme vzájemnou možnost obohacení se, kterou skýtá di vědeckými pracovníky a odborníky z praxe. Právě management je svým charakterem vhodným pro setkávání a sdílení výzkumných i praktických zkušeností.